#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Efektywna i skuteczna sprzedaż

CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży doradczej. Pomaga osiągnąć powtarzalne, przewidywalne wyniki sprzedaży oraz budować silne, długofalowe relacje z klientami oparte na wartości biznesowej.

Obejmuje proces, taktyki, umiejętności i narzędzia niezbędne do efektywnej i skutecznej sprzedaży rozwiązań do klientów biznesowych.

Dlaczego warto

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric Selling®

  • Zamkniesz więcej sprzedaży – odzyskasz czas i zasoby tracone na sprzedaże, które kończą się niczym (brakiem decyzji klienta).
  • Skrócisz cykl sprzedaży – budując u klienta poczucia pilności zakupu i kontrolując proces zakupowy.
  • Zwiększysz średnią wartości kontraktu – rozwijając wizję zakupową klienta w oparciu o cele biznesowe jakie klient chce osiągnąć.
  • Zwiększysz marżę – zmniejszając % rabatów, skupiając uwagę na wartości biznesowej, profesjonalnie broniąc ceny i lepiej negocjując.
  • Obniżysz koszty wsparcia sprzedaży – ograniczając zaangażowanie specjalistów we wsparcie sprzedaży – z CCS’em nie będą Ci już tak potrzebni.
  • Wyróżnisz się wśród konkurencji sposobem w jaki sprzedajesz.
NASZE USŁUGI

Jak wspieramy skuteczną sprzedaż B2B

 

Warsztaty CustomerCentric Selling®

Kompletna metodyka sprzedaży doradczej B2B – taktyki, narzędzia, umiejętności niezbędne na każdym etapie sprzedaży – od zainicjowania cyklu zakupowego klienta, aż do podpisania kontraktu.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.
Slajd prezentacji CustomerCentric Selling Refresher

 

CustomerCentric Selling Refresher®

Warsztaty rozwijające zaawansowane umiejętności budowania strategii sprzedaży CustomerCentric Selling®, prowadzone na bazie własnych case’ów uczestników.

2-dniowe warsztaty, prowadzone w formule “Co zrobisz, kiedy… ?”

 

CustomerCentric®
Sales Simulation Workshop™

Angażująca gra na żywo, realistyczna symulacja procesu decyzyjnego klienta i procesu sprzedaży. Przeznaczona dla firm sprzedających produkty i usługi dla biznesu w modelu sprzedaży doradczej.

2-dniowe warsztaty prowadzone w formule symulacji biznesowej.

 

Prezentowanie oprogramowania

Budowanie przewagi nad konkurencją w trakcie prezentacji oprogramowania. Rozwój umiejętności przygotowania prezentacji skupionej na celach biznesowych klienta oraz poprowadzenia jej w sposób interesujący i zrozumiały dla decydentów biznesowych.

2-dniowe warsztaty. Intensywna praca nad własną prezentacją. Nagrania wideo i feedback

 

Warsztaty Pipeline Game™

Nauka najlepszych strategii budowania lejka sprzedaży w złożonej sprzedaży B2B, z wykorzystaniem angażującej gry planszowej. Gra, pomaga zrozumieć ideę kamieni milowych, miar lejka oraz czynników wpływających na efektywność handlowca i jego wyniki w sprzedaży.

1-dniowe warsztaty oparte na grze planszowej Pipeline Game™.
Slajd jak budować skuteczny lejek sprzedażowy
Slajd prezentacji Wsparcie wdrożenia prospectingu w firmie

 

Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu narzędzi dla handlowców itp.
OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Na to szkolenie warto przyjść zanim zrobi to Twoja konkurencja! Miałam przyjemność brać udział w różnych szkoleniach sprzedażowych w Polsce i zagranicą i zawsze myślałam, że posiadam dobry warsztat jako New Business Manager. Jednak mogę powiedzieć, że żałuje , że trafiłam na metodykę CCS® tak późno. Poszerza kompetencje analiztyczne, systematyzuje strategiczne myślenie, rozwija warsztat sprzedażowy i co więcej przynosi praktyczne rezultaty!

Uważam, że super sprawą jest, iż trenerzy i konsultanci CCS® opierają się nie tylko na metodyce, ale także na bazie własnej wieloletniej pracy w sprzedaży B2B i sukcesów na stanowiskach managerskich.
Magdalena Gałęziok
3Soft
Panie Grzegorzu! Chciałbym serdecznie podziękować za szkolenie CustomerCentric Selling®. W mojej, prawie 10-letniej karierze zawodowej, zawsze ściśle związanej ze sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych, nigdy nie spotkałem się z tak zaawansowanym narzędziem. Metodyka CustomerCentric Selling® jest wyjątkowa pod każdym względem. W moim odczuciu pozwala na osiągnięcie pełnego sukcesu sprzedażowego w kontaktach z międzynarodowymi, rozbudowanymi organizacjami, które dla mnie pozostają głównym celem sprzedażowym.

Jednocześnie sposób w jaki poprowadził Pan szkolenie jest także niesamowity – połączenie kompetencji, doświadczenia i elastyczności. Potrafiłbym sobie Pana wyobrazić jako osobistego trenera i mentora – a takich osób poznałem w życiu niewiele. Dziękuję raz jeszcze i życzę sukcesów oraz wielu tak zadowolonych jak ja klientów!
Andreas Lasota
Opinion Strefa Druku
Biznesowy Newsletter porady informacje wskazowki b2b

Biznesowy Newsletter

Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.

Poruszane tematy to:

  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • i pomocne narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail. 

Zgoda 1
Zgoda 2