CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży doradczej. Pomaga osiągnąć powtarzalne, przewidywalne wyniki sprzedaży oraz budować silne, długofalowe relacje z klientami oparte na wartości biznesowej.
Obejmuje proces, taktyki, umiejętności i narzędzia niezbędne do efektywnej i skutecznej sprzedaży rozwiązań do klientów biznesowych.
Warsztaty rozwijające zaawansowane umiejętności budowania strategii sprzedaży CustomerCentric Selling®, prowadzone na bazie własnych case’ów uczestników.
2-dniowe warsztaty, prowadzone w formule “Co zrobisz, kiedy… ?”
Angażująca gra na żywo, realistyczna symulacja procesu decyzyjnego klienta i procesu sprzedaży. Przeznaczona dla firm sprzedających produkty i usługi dla biznesu w modelu sprzedaży doradczej.
2-dniowe warsztaty prowadzone w formule symulacji biznesowej.
Budowanie przewagi nad konkurencją w trakcie prezentacji oprogramowania. Rozwój umiejętności przygotowania prezentacji skupionej na celach biznesowych klienta oraz poprowadzenia jej w sposób interesujący i zrozumiały dla decydentów biznesowych.
2-dniowe warsztaty. Intensywna praca nad własną prezentacją. Nagrania wideo i feedback
Nauka najlepszych strategii budowania lejka sprzedaży w złożonej sprzedaży B2B, z wykorzystaniem angażującej gry planszowej. Gra, pomaga zrozumieć ideę kamieni milowych, miar lejka oraz czynników wpływających na efektywność handlowca i jego wyniki w sprzedaży.
1-dniowe warsztaty oparte na grze planszowej Pipeline Game™.
Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.
Poruszane tematy to:
Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail.