#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Sprzedaż do obecnych klientów

CustomerCentric® Account Management to nowoczesna metodyka budowania wartości z wzajemnej współpracy, tworzenia relacji na różnych szczeblach organizacji oraz aktywnego poszukiwania nowych szans sprzedaży u stałych klientów.

Taktyki, umiejętności i narzędzia, które pomogą Ci zbudować długofalową silną relację biznesową z Twoimi stałymi klientami, która zapewni Ci rosnący, przewidywalny strumień przychodów.
Dlaczego warto

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Account Management

  • Wartość dla klienta (Co-created value)
  • Relacja biznesowa /osobista na poziomie zarządu
  • Aktywne szukanie nowych szans sprzedaży
  • Ułatwianie kupowania
  • Prognozowanie trendów – wyprzedzanie klienta
  • Docieranie do wielu osób w organizacji
  • Budowanie swojej pozycji – strategiczny dostawca
  • Dojrzały proces zarządzania relacji z klientami (który generuje sprzedaż)
  • Narzędzia i rutyny budowania skutecznego Planu Współpracy (Account Plan)
NASZE USŁUGI

Jak pomagamy rozwijać sprzedaż do stałych klientów

 

CustomerCentric Selling® (KAM edition)™

Metodyka sprzedaży CustomerCentric Selling® wzbogacona o taktyki „complex sale”, przydatne w procesie pozyskiwania dużych, kluczowych klientów. Umiejętności i narzędzia niezbędne, by pozyskać nowego klienta do długofalowej współpracy.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

 

Key Account Management™

Budowanie strategii współpracy i account planu dla kluczowych klientów. Zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami i wzmacnianie postrzegania przez klienta dostarczanej wartości biznesowej.

2-dniowe warsztaty.

 

Inside Sales™

Sprzedaż zza biurka z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczych transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.

3-dniowe warsztaty.

Slajd Warsztaty Zarządzanie relacjami z klientami
Slajd prezentacji Wsparcie wdrożenia prospectingu w firmie

 

Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla KAM-ów.

OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Na to szkolenie warto przyjść zanim zrobi to Twoja konkurencja! Pracuję w sprzedaży B2B już od 8 lat i miałam przyjemność brać udział w różnych szkoleniach sprzedażowych w Polsce i zagranicą. Zawsze myślałam, że posiadam dobry warsztat jako New Business Manager. Teraz jednak mogę powiedzieć, że metodykę CCS® powinnam była poznać 8 lat temu! Poszerza analityczne kompetencje, systematyzuje strategiczne myślenie, modyfikuje i rozwija warsztat umiejętności sprzedażowych i co więcej przynosi praktyczne rezultaty! 4-dniowe intensywne szkolenie CCS® kończy się prezentacją strategii pozyskania klienta, przygotowanej w trakcie warsztatów w zespołach. To bardzo cenna, analityczna praca, której celem jest przejście przez cały proces sprzedaży u klienta od pierwszego kontaktu do momentu podpisania umowy. Efekty tej pracy można wykorzystać zaraz po powrocie do biura, by zamknąć sprzedaże czekające na sfinalizowanie w lejku sprzedażowym. Uczestnicy otrzymują osobisty konstruktywny feedback od trenerów. Uważam, że super sprawą jest, iż wnioski trenerów oparte są nie tylko na metodyce, ale także na bazie ich wieloletniej pracy w sprzedaży B2B i sukcesów na stanowiskach managerskich.
Magdalena Gałęziok
3Soft
Biznesowy Newsletter porady informacje wskazowki b2b

Biznesowy Newsletter

Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.

Poruszane tematy to:

  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • i pomocne narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail. 

Zgoda 1
Zgoda 2