Proces zarządzania CustomerCentric Selling®, z dobrze zdefiniowanymi celami i miarami, daje menedżerom sprzedaży narzędzia „wczesnego ostrzegania”, które pozwalają wcześnie wykrywać problemy w sprzedaży, szybko reagować, obiektywnie oceniać szanse i postępy w sprzedaży oraz wspierać rozwój handlowców.
Poznaj możliwości jakie daje w zarządzaniu sprzedażą spójna metodyka i dobrze zdefiniowany, elastyczny proces. Metody, narzędzia, miary, które pomagają sprawnie zarządzać pracą handlowców, rozwijać ich kompetencje, oraz proaktywnie wpływać na osiągane przez zespół wyniki sprzedaży.
2-dniowe warsztaty.
Kompas szefa sprzedaży. Warsztaty definiowania kamieni milowych, parametrów idealnego lejka sprzedaży oraz miar i wskaźników efektywności dla zespołu sprzedaży. Interpretacja wskaźników i układanie strategii poprawy parametrów lejka.
1-dniowe warsztaty. Tylko w wersji dedykowanej.
Model zarządzania lejkiem sprzedaży ubrany w angażującą gre planszową. Pomaga zrozumieć zależności między czterema głównymi strategiami osiągania założonych wyników w sprzedaży.
1-dniowy warsztat z grą planszową „Pipeline Game™”
Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.
Poruszane tematy to:
Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail.