1 komentuj
  1. Rafał Mróz
    Rafał Mróz says:

    Zgadzam się w 110 procentach. Większość handlowców jakby świadomie chce unikać odkrycia, że osoba z którą rozmawiają tak na prawdę jest tylko jednym z decydnentów. Zwykle okazuje się, że jest nim także główna księgowa (mamy pieniądze?), szef produkcji (co mi to zmieni na produkcji?) i magazynier (będę miał łatwiej czy trudniej?). W brew pozorom załoga jednego działu, gdy się „skrzyknie” potrafi być ważniejszym decydentem niż poziom C razem wzięty.
    Te dwa świetne pytania opisałem w artykule opublikowanym dla Marketer+ kilka lat temu. Wersja online dostępna jest nadal tutaj: https://wykorzystajto.pl/1869-sprzedaz-jak-sprzedawac-zdobywanie-pozyskanie-klientow_obsluga-klienta.html
    Po raz pierwszy, 10 lat temu poznałem ten sposób ze SPIN selling, przetestowałem na swoim polu telemarketingowym i potwierdzam, że daje świetne rezultaty.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *