Nasza historia i doświadczenie
Każdy z naszych trenerów i konsultantów ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży B2B i zarządzaniu sprzedażą. To wymaganie musi spełnić każdy ekspert CustomerCentric®.

Przez wiele lat pracowaliśmy w firmach należących do światowej czołówki w branży zaawansowanych technologii i usług dla biznesu takich jak  SAP Polska, IFS Poland, SCALA, EXACT, IBM Polska i inne.
To była znakomita szkoła sprzedaży i biznesu. W międzynarodowych korporacjach mieliśmy okazję poznać profesjonalne metodyki sprzedaży i zarządzania sprzedażą i poczuć moc jaką ma procesowe, usystematyzowane podejście do sprzedaży B2B.

Mamy za sobą także wymagający program szkolenia i certyfikacji trenerów metodyki CustomerCentric Selling® oraz ponad 10 lat pracy i doświadczeń w szkoleniach i wdrażaniu CustomerCentric Selling® w polskich firmach i międzynarodowych korporacjach.

Naszym atutem jest wąska specjalizacja – sprzedaż doradcza B2B, w której  jesteśmy ekspertami.
Nasza wysoka skuteczność wynika ze ścisłej specjalizacji i sprawdzonej metodologii.

CustomerCentric Selling® w Polsce
Historia CustomerCentric Selling® w Polsce rozpoczęła się praktycznie w tym samym momencie, w którym metodyka ta pojawiła się na rynku amerykańskim. Współpracowaliśmy wówczas z firmą Sales Performance International – dostawcą znanej metodyki Solution Selling®.

Kiedy w 2003 roku ukazało się pierwsze wydanie CustomerCentric Selling® wiedzieliśmy, że to jest to, czego szukaliśmy i to co chcemy robić. Podjęliśmy współpracę z Mike Bosworth’em, oraz firmą Boswoth&Kenney z Kalifornii, a od 2004 roku oferowaliśmy już metodykęCustomerCentric Selling® na polskim rynku, w ramach prowadzonej przez nas firmy szkolniowo-doradczej PRAXIS.

Firma Customer Centric Selling Poland powstała w 2008 roku.
Obecnie dostarczamy na polskim rynku licencjonowane szkolenia z metodyki CustomerCentric Selling ®, wdrożenia CustomerCentric Selling® w organizacjach, a także doradztwo przy wyborze i wsparcie we wdrożeniu systemów CRM i Marketing Automation.
Oferujemy także autorskie szkolenia rozwijające kompetencje handlowców B2B, oparte na założeniach metodyki CustomerCentric Selling®.

Wydarzenia