Na naszych szkoleniach pilnujemy, żeby żaden z uczestników nie stracił ani minuty z cennego czasu, przeznaczonego na naukę. Dlatego też, wprowadziliśmy zasadę, że za spóźnienia oraz używanie telefonów komórkowych podczas zajęć, uczestnicy wrzucają do koperty „karne” 10 złotych. Owe „dziesiątki” przekazywane są do puli nagrody dla zespołu, który najlepiej wykona zadanie case study  podczas warsztatów CCS, lub zadanie domowe podczas innych szkoleń.

Zwycięska drużyna sama  decyduje w jaki sposób chce wykorzystać swoją nagrodę – czasami zwycięzcy dofinansowują integracyjne wyjście z grupą do pubu, ale znacznie częściej przekazują pieniądze na rzecz któregoś z podopiecznych fundacji, którą wspieramy. Na konto fundacji trafiają również nagrody z różnych przyczyn nieodebrane.

Zebrane środki przekazywane są na leczenie podopiecznych Fundacji Pomocy Dzieciom „Pomagamy z Uśmiechem” w Katowicach – http://www.pomagamyzusmiechem.pl/index.php

Z całego serca dziękujemy w imieniu swoim oraz Fundacji Pomocy Dzieciom „Pomagamy z Uśmiechem”.

Informacje na temat wpłat dokonanych przez uczestników szkoleń publikujemy poniżej:

Schneider Electric wspiera Natalię

Uczestnicy szkolenia "CustomerCentric Selling® Workshop" wykazali się nie tylko umiejętnościami zawodowymi, ale pokazali, że nie brakuje im chęci, aby nieść pomoc potrzebującym. Customer Centric Selling Poland Sp. z o.o. oraz Fundacja…

Wsparcie firmy Jantar dociera do potrzebujących

Customer Centric Selling Poland Sp. z o.o. z całego serca dziękuje pracownikom firmy Jantar Sp. z o.o., uczestnikom szkolenia Proces CustomerCentric Selling® jako narzędzie skutecznego poszukiwania i dotarcia do klienta (12-15.01.2015),…

Podziękowania za pomoc z uśmiechem

Uczestnicy szkolenia "Generowanie leadów na systemy ERP dla Partnerów Comarchu" (8-9.01.2015) wzięli udział w akcji charytatywnej prowadzonej przez Fundację Pomocy Dzieciom "Pomagamy z uśmiechem". Dzięki ich pomocy, podopieczny Fundacji,…

Uczestnicy szkoleń charytatywnie

17-18 listopada 2014 roku odbyło się szkolenie "Inicjowanie sprzedaży B2B przez telefon (Cold Call 2.0)" organizowane przez Customer Centric Selling Poland Sp. z o.o. W szkoleniu wzięli udział pracownicy z firm Exorigo-Upos Sp. z o.o.,…

Petroster Sp. J. i ARA PAP Sp. z o.o. pomaga Michalinie

Wspaniale jest napisać podziękowania dla firmy, która wspiera tych najbardziej potrzebujących. Customer Centric Selling Poland Sp. z o.o. oraz Fundacja Pomocy Dzieciom „Pomagamy z Uśmiechem” dziękują w szczególności pracownikom…

ProALPHA pomaga z uśmiechem!

Cieszymy się, że nadal istnieją ludzie, którym nie jest obojętne dobro innych. Firma CustomerCentric Selling® Poland Sp. z o.o. oraz Fundacja Pomocy Dzieciom „Pomagamy z Uśmiechem” dziękują pracownikom firmy ProALPHA Sp. z o.o.,…

Świetnie demonstrują, wspaniale pomagają

Wspólnie z Fundacją Pomocy Dzieciom „Pomagamy z Uśmiechem” chcielibyśmy serdecznie podziękować pracownikom firm Sii Sp. z o.o., KSP Systemy Informatyczne Sp z o.o., VIX Automation Sp. z o.o., ASTOR Sp. z o.o. oraz Wincor Nixdorf Sp.…

Tezana wspiera Michalinkę

Chcielibyśmy serdecznie podziękować zwycięskiemu teamowi – pracownikom firmy TEZANA Sp. z o.o. (Technika Zastosowań Napędów 'TEZANA" Sp. z o.o) – uczestniczącym w Warsztatach CustomerCentric Selling® (od  8 do 11 września 2014…

Podziękowania dla Grenkeleasing za okazaną pomoc

Uczestnicy naszych szkoleń to nie tylko ludzie biznesu, ale również i przede wszystkim, ludzie wielkiego serca. Chcielibyśmy oficjalnie podziękować, w imieniu Fundacji Pomocy Dzieciom „Pomagamy z Uśmiechem” oraz swoim, czyli firmy…

Sare wspiera Nadię

Po raz kolejny uczestnicy naszych szkoleń udowodnili, że pracowitość i poczucie obowiązku mogą iść w parze z życzliwością i serdecznością. Oficjalnie dziękujemy pracownikom firmy SARE S.A., uczestniczącym w szkoleniu Inicjowanie…

Uczestnicy szkolenia Inicjowanie nowych sprzedaży pomagają z uśmiechem!

Po raz kolejny uczestnicy naszych szkoleń wykazali się dużą dozą empatii w stosunku do najbardziej potrzebujących. Dlatego też chcielibyśmy z całego serca podziękować pracownikom firm BMM Sp. z o.o., ProALPHA Sp. z o.o., Introl…