Doświadczenie zawodowe:

  •  12 lat doświadczenia w sprzedaży B2B  w branży zaawansowanych technologii
  • 10 letnie doświadczenie w pracy w  środowisku wielokulturowym w międzynarodowych korporacjach
  •  6 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą i rozwojem pracowników
  • ponad 5000 zrealizowanych godzin szkoleniowych

Wykształcenie:

  • Studia magisterskie na kierunku Psychologia (specjalność “Psychologia biznesu” I “Psychologia międzykulturowa”)
  • Studia podyplomowe „Zarządzanie zasobami ludzkimi według standardów europejskich”
  • Studia podyplomowe „Negocjacje i mediacje”
  • Certyfikowany trener i konsultant metodyki CustomerCentric Selling®

Główne  szkolenia i kursy:

  • SPIN Selling (Huthwaite Polska)
  • Winning Complex Sales  (Infoteam, Szwajcaria)
  • Metodyka sprzedaży Customer Engagement Lifecycle  (Human in work, SAP Polska)
  • Profesjonalna sprzedaż (Mercuri International)
  • kurs NLP na poziomie Master Practitioner (Christina Hall, Instytut Psychoterapii we Wrocławiu)
  • PRINCE 2 Foundation
  • Kurs coachingu (64h) na poziomie ACC
Doświadczenie zawodowe:

  • 10 lat doświadczenia w sprzedaży B2B  w branży zaawansowanych technologii
  • 10 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą szkoleniową
  • ponad 5000 godzin szkoleniowych  (doświadczenie w prowadzeniu szkoleń od 2002 roku)

Wykształcenie:

  • Ukończona studia magisterskie na wydziale elektroniki Poltechniki Wrocławskiej
  • Ukończone studia podyplomowe dla trenerów grupowych w SWPS w Warszawie
  • Licencjonowany trener I konsultant metodyki CustomerCentric Selling®

Główne  szkolenia i kursy:

  • SPIN Selling (Huthwaite Polska)
  • Solution Selling® (Sales Performance International, USA)
  • Metodyka sprzedaży Customer Engagement Lifecycle  (Human in work w SAP Polska)
  • PRINCE 2 Foundation
  • Kurs coachingu (64h) na poziomie ACC
Doświadczenie zawodowe:

  • ponad 12 lat doświadczenia biznesoweg w sprzedaży w sektorze B2B, w tym także w sprzedaży przez telefon
  • ponad 7 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży, w tym zespołem Cold Call, zespołem odpowiedzialnym za zaawansowane sprzedaże, zespołem odpowiedzialnym za opiekę posprzedażową,
  • ponad 2000 godzin szkoleniowych
  • ponad 200 godzin sesji coachingowych

Wykształcenie:

  • absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego
  • absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach
  • Akredytacja International Coach Federation na poziomie ACC (Associated Certified Coach)
  • Certyfikowany coach CustomerCentricSelling

Główne  szkolenia i kursy:

  • Customer Centric Selling Workshop
  • Prospecting & Business Development™ Workshop
  • Sales Process Management™ Workshop
  • Kurs coachingu przygotowujący do akredytacji ICF
  • Kurs pedagogiczny dla wykładowców pozaszkolnych form kształcenia
  • Warsztaty kształtujące zaawansowane kompetencje coachingowe zgodnie ze standardami International Coach Federation
  • Sales Specialist
  • Skuteczne przywództwo jako wyzwanie w zarządzaniu firmą w XXI wieku
Doświadczenie zawodowe:

  • 8 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą doradczą
  • 10 lat doświadczenia w sprzedaży usług doradczych
  • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w branży ICT
  • 1000 godzin szkoleniowych w roli ko-trenera metodyki CCS

Wykształcenie:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  • Certyfikat jakości pracy trenera potwierdzający umiejętności trenerskie na poziomie 5 EQF wydany przez Szkołę Trenerów MERITUM w Katowicach
  • Coach metodyki Customer Centric Selling

Główne  szkolenia i kursy:

  • Customer Centric Selling Workshop
  • PRINCE2 Foundation
  • Studium zarządzania kapitałem ludzkim (MOST WANTED s.c.)
  • Analiza procesów organizacyjnych dla audytorów wewnętrznych (Ernst &Young Academy of Business)
  • Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością wg. Normy ISO 9001:2008 (Delta Systemy Zarządzania)
Doświadczenie zawodowe:

  • 18 lat doświadczenia związanego z finansami i zarządzaniem
  • 10 lat doświadczenia  na stanowiskach menedżerskich
  • 14 lat doświadczenia jako konsultant i doradca biznesowy
  • ponad 1000 godzin szkoleń jako trener lub ko-trener

Wykształcenie:

  • ukończone studia magisterskie na kierunku ekonomika i zarządzanie przedsiębiorstwem (Uniwersytet Opolski)
  • ukończone studia licencjackie na kierunku zarządzanie i marketing (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
  • ukończona szkoła trenerów (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK)
  • coach metodyki Customer Centric Selling

Główne  szkolenia i kursy:

  • Certyfikat Prince ® Foundation
  • Certified Internal Auditor (CIA) – The Institute of Internal Auditors
  • Certyfikowany coach CustomerCentric Selling