Pewność, że metodyka pasuje do specyfiki polskiego rynku.

W Polsce CustomerCentric Selling® jest obecny i wdrażany od 2004 roku – jest sprawdzony w polskich warunkach biznesowych, w pełni zlokalizowany i dopasowany do specyfiki polskiego rynku. Szkolenia prowadzimy w języku polskim. Uczestnicy otrzymują międzynarodowe certyfikaty i oryginalne materiały szkoleniowe w języku polskim. (Na życzenie klientów pracujemy także w języku angielskim i włoskim)

Twoje rezultaty są najważniejsze.

Naszym celem jest trwały wzrost sprzedaży naszych klientów. Mamy świadomość tego, że nawet najlepsze szkolenie to tylko początek zmiany. Zapewniamy naszym klientom wsparcie we wdrożeniu umiejętności handlowców w codziennej pracy, pomoc w opracowaniu dedykowanych narzędzi, zapewniamy wsparcie dla menedżera sprzedaży w podczas całego okresu wdrożenia. Jeśli nie wierzymy, że przy pomocy CustomerCentric Selling® nasz klient może osiągnąć rezultaty biznesowe wielokrotnie przekraczające koszt współpracy z nami – nie proponujemy naszych usług.

Merytoryczna rzetelność i praktyka

Robimy to, na czym naprawdę się znamy. Naszym atutem jest wąska specjalizacja – nie mówimy że znamy się na wszystkim, ale na sprzedaży B2B znamy się naprawdę dobrze. Nasi trenerzy i konsultanci są częścią międzynarodowego zespołu  ekspertów CustomerCentric Selling® – mają wieloletnia praktykę we wdrażaniu CCS® w organizacjach, ale przede wszystkim każdy z nas jest praktykiem, z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

Logo CustomerCentric Selling Poland