CustomerCentric Selling®

Proces i metodyka sprzedaży dla zorientowanych na sukces sprzedawców i menedżerów sprzedaży

CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży produktów, usług i złożonych rozwiązań dla biznesu

CustomerCentric Selling® to wszystko czego potrzebujesz, by Twoja sprzedaż działała niezawodnie i osiągała powtarzalne, przewidywalne, stale rosnące wyniki.

Misja

CustomerCentric Selling® to nowoczesny proces sprzedaży B2B oraz metodyka sprzedaży B2B

Wyróżnikiem metodyki CustomerCentric Selling® jest dopasowanie działań sprzedawcy do procesu zakupu klienta i skupienie uwagi i rozmów handlowych na biznesie klienta – na jego celach biznesowych i oczekiwanej wartości biznesowej.

CustomerCentric Selling® to proces sprzedaży B2B oparty na procesie zakupu klienta oraz metodyka sprzedaży, która dostarcza handlowcom kompletny know-how „co i jak”należy robić na każdym etapie tego procesu, żeby odnieść sukces.

CustomerCentric Selling® to także kompletne środowisko sprzedaży gotowe do wdrożenia w organizacji – proces, standardy, narzędzia, zarządzanie wiedzą sprzedażową (sales content), miary i model zarządzania – sprawdzona baza w oparciu o którą organizacja może zbudować własne procesy sprzedaży i wciąż je doskonalić. W trakcie wdrożenia dostosowujemy proces CustomerCentric Selling® do specyfiki biznesu naszego klienta.

Kluczowe komponenty metodyki CustomerCentric Selling®

Sprzedaż oparta na procesie zakupu

Kamienie milowe zdefiniowane są jako behawioralne wskaźniki procesu decyzyjnego klienta

Model kompetencji sprzedawcy B2B

Wytyczne do rozwoju wiedzy i umiejętności handlowców

Najlepsze praktyki sprzedaży

Know-how co i jak należy robić, aby stymulować klienta do przechodzenia przez kolejne etapy procesu decyzyjnego

Rezultaty procesu i miary postępu

Oparte na dowodach wskaźniki postępu w procesie zakupowym klienta, statystyki

Narzędzia Sales Ready Messaging®

Spójny zestaw scenariuszy, formularzy, szablonów – tworzący bazę wiedzy sprzedażowej (sales content)

Model zarządzania lejkiem sprzedaży

Podstawa do precyzyjnego prognozowania i kwalifikacji szans na sprzedaż

Postaw na sprawdzoną strategię sprzedaży B2B
CustomerCentric Selling®

Okładka książki CustomerCentric Selling (second edition)

CustomerCentric Selling
(second edition)

Jak profesjonalnie i skutecznie sprzedawać rozwiązania dla biznesu w czasach Google i portali społecznościowych
Okładka książki Rethinking the Sales Cycle

Rethinking the Sales Cycle

Książka o tym, jak zmieniła się sprzedaż w erze Internetu
Okładka książki CustomerCentric Selling® Field Guide to Prospecting and Business Development: Techniques, Tools, and Exercises to Win More Business

CustomerCentric Selling® Field Guide to Prospecting and Business Development: Techniques, Tools, and Exercises to Win More Business

Praktyczne sposoby jak prowadzić nowoczesny, skuteczny prospecting B2B w czasach Internetu

 

Proces sprzedaży CustomerCentric Selling®

Proces sprzedaży CustomerCentric Selling® jest odzwierciedleniem procesu zakupu klienta. Sprzedawca skupia się na tym, by pomóc klientowi w procesie decyzyjnym.

Kamienie milowe w lejku sprzedaży zdefiniowane są jako kolejne etapy procesu zakupowego klienta. O przejściu szansy sprzedaży do kolejnego etapu decydują oparte na dowodach (evidence based) wskaźniki w zachowaniu klienta, które świadczą o postępach w procesie decyzyjnym klienta.

To podejście stanowi kluczową różnicę w stosunku do tradycyjnego procesu sprzedaży, gdzie kamienie milowe zdefiniowane są zazwyczaj jako kolejne zadania, które powinien wykonać sprzedawca.

Metodyka CustomerCentric Selling® – to kompletny, profesjonalny know-how dla handlowców B2B – przewodnik o tym co i w jaki sposób robić, aby pomóc klientowi przejść przez kolejne etapy procesu zakupu i podjąć decyzję.

Metodyka oprócz wiedzy i umiejętności dostarcza także narzędzia, które przyspieszają i ułatwiają pracę handlowców (scenariusze, modele, szablony, przykłady). Narzędzia takie jak np. Solution Development Prompter®, czy szablony Success Story, nie tylko pomagają handlowcom przygotować się do rozmowy z klientem, ale przede wszystkim pozwalają budować w firmie wiedzę sprzedażową (sales content) – gromadzić ją, rozwijać i dzielić się nią wewnątrz organizacji.

 

Najlepsze praktyki sprzedaży CustomerCentric Selling®

 

Model kompetencji sprzedaży CustomerCentric Selling®

Metodyka CustomerCentric Selling® definiuje również model kompetencji handlowców.

Do każdego etapu procesu przypisane są kluczowe umiejętności, które handlowcy powinni rozwijać, by skutecznie sprzedawać. Miary i wskaźniki na każdym etapie pomagają handlowcom samodzielnie ocenić własną efektywność i pracować nad jej poprawą.

Misja

W jakiego rodzaju sprzedaży CustomerCentric Selling® sprawdza się najlepiej

Metodyka CustomerCentric Selling® sprawdzi się u Ciebie jeśli:

  • aktywnie zdobywasz na rynku klientów biznesowych (B2B),
  • działasz w warunkach silnej konkurencji,
  • oferujesz rozwiązania, które wymagają doradztwa,
  • wartość Twoich zamówień i kontraktów jest stosunkowo wysoka
  • w proces decyzyjny klienta zwykle zaangażowany jest zarząd lub wyższa kadra zarządzająca
  • sprzedaż odbywa się w bezpośrednim kontakcie z klientem podczas spotkań (także online) i rozmów telefonicznych

CustomerCentric Selling® to nowoczesny proces sprzedaży B2B oraz metodyka sprzedaży B2B

Biznesowy Newsletter porady informacje wskazowki b2b

Biznesowy Newsletter

Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.

Poruszane tematy to:

  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • i pomocne narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail. 

Zgoda 1
Zgoda 2