CustomerCentric Selling®

Proces i metodyka sprzedaży dla zorientowanych na sukces sprzedawców i menedżerów sprzedaży

CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży produktów, usług i złożonych rozwiązań dla biznesu


CustomerCentric Selling® to wszystko czego potrzebujesz, by Twoja sprzedaż działała niezawodnie i osiągała powtarzalne, przewidywalne, stale rosnące wyniki.



Wyróżnikiem metodyki CustomerCentric Selling® jest dopasowanie działań sprzedawcy do procesu zakupu klienta i skupienie uwagi i rozmów handlowych na biznesie klienta – na jego celach biznesowych i oczekiwanej wartości biznesowej.

CustomerCentric®

CustomerCentric Selling® to nowoczesny proces sprzedaży B2B oraz metodyka sprzedaży B2B

CustomerCentric Selling® to proces sprzedaży B2B oparty na procesie zakupu klienta oraz metodyka sprzedaży, która dostarcza handlowcom kompletny know-how "co i jak"należy robić na każdym etapie tego procesu, żeby odnieść sukces.

CustomerCentric Selling® to także kompletne środowisko sprzedaży gotowe do wdrożenia w organizacji – proces, standardy, narzędzia, zarządzanie wiedzą sprzedażową (sales content), miary i model zarządzania – sprawdzona baza w oparciu o którą organizacja może zbudować własne procesy sprzedaży i wciąż je doskonalić.

W trakcie wdrożenia dostosowujemy proces CustomerCentric Selling® do specyfiki biznesu naszego klienta.

 
CustomerCentric Selling®

Kluczowe komponenty metodyki CustomerCentric Selling®


Proces sprzedaży CustomerCentric Selling®


Proces sprzedaży CustomerCentric Selling® jest odzwierciedleniem procesu zakupu klienta. Sprzedawca skupia się na tym, by pomóc klientowi w procesie decyzyjnym.

Kamienie milowe w lejku sprzedaży zdefiniowane są jako kolejne etapy procesu zakupowego klienta. O przejściu szansy sprzedaży do kolejnego etapu decydują oparte na dowodach (evidence based) wskaźniki w zachowaniu klienta, które świadczą o postępach w procesie decyzyjnym klienta. To podejście stanowi kluczową różnicę w stosunku do tradycyjnego procesu sprzedaży, gdzie kamienie milowe zdefiniowane są zazwyczaj jako kolejne zadania, które powinien wykonać sprzedawca.

Najlepsze praktyki sprzedaży CustomerCentric Selling®


Metodyka CustomerCentric Selling® – to kompletny, profesjonalny know-how dla handlowców B2B – przewodnik o tym co i w jaki sposób robić, aby pomóc klientowi przejść przez kolejne etapy procesu zakupu i podjąć decyzję.

Metodyka oprócz wiedzy i umiejętności dostarcza także narzędzia, które przyspieszają i ułatwiają pracę handlowców (scenariusze, modele, szablony, przykłady). Narzędzia takie jak np. Solution Development Prompter®, czy szablony Success Story, nie tylko pomagają handlowcom przygotować się do rozmowy z klientem, ale przede wszystkim pozwalają budować w firmie wiedzę sprzedażową (sales content) – gromadzić ją, rozwijać i dzielić się nią wewnątrz organizacji.

Model kompetencji sprzedaży CustomerCentric Selling®


Metodyka CustomerCentric Selling® definiuje również model kompetencji handlowców.

Do każdego etapu procesu przypisane są kluczowe umiejętności, które handlowcy powinni rozwijać, by skutecznie sprzedawać. Miary i wskaźniki na każdym etapie pomagają handlowcom samodzielnie ocenić własną efektywność i pracować nad jej poprawą.

CustomerCentric®

W jakiego rodzaju sprzedaży CustomerCentric Selling® sprawdza się najlepiej

Metodyka CustomerCentric Selling® sprawdzi się u Ciebie jeśli:

  • aktywnie zdobywasz na rynku klientów biznesowych (B2B),
  • działasz w warunkach silnej konkurencji,
  • oferujesz rozwiązania, które wymagają doradztwa,
  • wartość Twoich zamówień i kontraktów jest stosunkowo wysoka
  • w proces decyzyjny klienta zwykle zaangażowany jest zarząd lub wyższa kadra zarządzająca
  • sprzedaż odbywa się w bezpośrednim kontakcie z klientem podczas spotkań (także online) i rozmów telefonicznych

Książki napisane przez autorów metodyki CustomerCentric Selling®

Porozmawiajmy o tym, w jaki sposób metodyka CustomerCentric® może pomóc osiągnąć Twoje cele w sprzedaży

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.