Jak pomagamy w złożonej sprzedaży B2B
Trzy poziomy rezultatów sprzedaży

Jak pomagamy osiągnąć maksymalne wyniki w sprzedaży B2B
Rozwijamy kompetencje handlowców
Wyposażamy handlowców w profesjonalny warsztat pracy i narzędzia – dostarczamy sprawdzoną metodykę sprzedaży doradczej B2B CustomerCentric Selling®
Na pierwszym poziomie koncentrujemy się na poprawie działań na styku sprzedawca-klient.
Zgodnie z metodyką CCS Impact™ angażujemy sprzedawców w projekt zmiany działań z klientami, realizujemy szkolenia, które mają ich przygotować do zmiany, monitorujemy serie zadań wdrożeniowych/doświadczeń i celebrujemy sukces.
Działania mogą ograniczyć się wyłącznie do tego poziomu, ale wtedy zwrot z inwestycji będzie ograniczony z powodu braku wsparcia wewnątrz organizacji, rotacji sprzedawców, zapominania, itp. …
Na drugim poziomie, koncentrujemy swoją uwagę na styku przełożony – sprzedawca.
Celem zmian na drugim poziomie jest zbudowanie trwałego rytmu zarządzania sprzedażą, który będzie wspierał pozytywne zmiany w działaniach na styku sprzedawca – klient.
Pracujemy z przełożonymi odpowiedzialnymi za zarządzanie sprzedażą, by ich zaangażować w zmianę, przygotowujemy ich w obszarach procesu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, metod i miar, oraz uruchamiany serię zadań wdrożeniowych wdrażających zmiany w procesie zarządzania sprzedażą.
Dla organizacji zwrot inwestycji na tym poziomie jest dużo wyższy, z powodu odporności na rotację sprzedawców, wzmacniania wewnątrz organizacji najlepszych praktyk sprzedaży, mniejszej rotacji sprzedawców i managerów sprzedaży.
Dostarczamy narzędzia szefom sprzedaży
Pomagamy zdefiniować kamienie milowe, idealne parametry lejka sprzedaży, miary, scenariusze przeglądów lejków i szans sprzedaży.
Wdrażamy profesjonalne środowisko sprzedaży
Projektujemy procesy sprzedaży, standardy pracy, narzędzia, playbooki, bazę wiedzy. Pomagamy wdrożyć system CRM i uczymy jak z niego dobrze korzystać.
Na trzecim poziomie, przygotowujemy organizację by trwale wspierała zmiany w działaniach działu sprzedaży.
Definiujemy procesy sprzedaży oraz procesy powiązane z nimi. Szukamy ich wyróżników, definiujemy kamienie milowe, kluczowe miary oraz najważniejsze role.
Pracujemy nad modyfikacją/dopasowaniem istniejących/nowych systemów CRM. Definiujemy mapy rynku, mapy wyróżników, persony, success story kluczowe komunikaty marketingowe.
Dostarczamy systemy rozwijające kompetencje sprzedawców i managerów CCS24.com oraz zarządzające zadaniami wdrożeniowymi i onboardingowymi CCS Impact™.