Jak pomagamy w złożonej sprzedaży B2B

01

Rozwijamy kompetencje handlowców

Wyposażamy handlowców w profesjonalny warsztat pracy i narzędzia – dostarczamy sprawdzoną metodykę sprzedaży doradczej B2B CustomerCentric Selling®

02

Dostarczamy narzędzia szefom sprzedaży

Pomagamy zdefiniować kamienie milowe, idealne parametry lejka sprzedaży, miary, scenariusze przeglądów lejków i szans sprzedaży.

03

Wdrażamy profesjonalne środowisko sprzedaży

Projektujemy procesy sprzedaży, standardy pracy, narzędzia, playbooki, bazę wiedzy. Pomagamy wdrożyć system CRM i uczymy jak z niego dobrze korzystać.
Nasze usługi

Trzy poziomy rezultatów sprzedaży

Wykres Trzy poziomy rezultatów sprzedaży dzięki zastosowaniu kompletne metodyki CustomerCentric Selling
Nasze usługi

Jak pomagamy osiągnąć maksymalne wyniki w sprzedaży B2B

01

Rozwijamy kompetencje handlowców

Wyposażamy handlowców w profesjonalny warsztat pracy i narzędzia – dostarczamy sprawdzoną metodykę sprzedaży doradczej B2B CustomerCentric Selling®

Na drugim poziomie, koncentrujemy swoją uwagę na styku przełożony – sprzedawca.

Celem zmian na drugim poziomie jest zbudowanie trwałego rytmu zarządzania sprzedażą, który będzie wspierał pozytywne zmiany w działaniach na styku sprzedawca – klient.

Pracujemy z przełożonymi odpowiedzialnymi za zarządzanie sprzedażą, by ich zaangażować w zmianę, przygotowujemy ich w obszarach procesu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, metod i miar, oraz uruchamiany serię zadań wdrożeniowych wdrażających zmiany w procesie zarządzania sprzedażą.

Dla organizacji zwrot inwestycji na tym poziomie jest dużo wyższy, z powodu odporności na rotację sprzedawców, wzmacniania wewnątrz organizacji najlepszych praktyk sprzedaży, mniejszej rotacji sprzedawców i managerów sprzedaży.

02

Dostarczamy narzędzia szefom sprzedaży

Pomagamy zdefiniować kamienie milowe, idealne parametry lejka sprzedaży, miary, scenariusze przeglądów lejków i szans sprzedaży.

03

Wdrażamy profesjonalne środowisko sprzedaży

Projektujemy procesy sprzedaży, standardy pracy, narzędzia, playbooki, bazę wiedzy. Pomagamy wdrożyć system CRM i uczymy jak z niego dobrze korzystać.

Na trzecim poziomie, przygotowujemy organizację by trwale wspierała zmiany w działaniach działu sprzedaży.

Definiujemy procesy sprzedaży oraz procesy powiązane z nimi. Szukamy ich wyróżników, definiujemy kamienie milowe, kluczowe miary oraz najważniejsze role.

Pracujemy nad modyfikacją/dopasowaniem istniejących/nowych systemów CRM. Definiujemy mapy rynku, mapy wyróżników, persony, success story kluczowe komunikaty marketingowe.

Dostarczamy systemy rozwijające kompetencje sprzedawców i managerów CCS24.com oraz zarządzające zadaniami wdrożeniowymi i onboardingowymi CCS Impact™.

01

Zintegrowane programy rozwojowe

  • Prospecting Impact Labs™

Szkolenia online

Szkolenia

Gry i symulacje

02

Zintegrowane programy rozwojowe

  • CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™

Szkolenia online

  • CustomerCentric® Sales Management Survival Guide (w przygotowaniu)

Szkolenia

Gry i symulacje

  • Warsztaty Pipeline Game™

Konsulting

  • Wdrożenie zarządzania sprzedażą przez lejek
  • Mentoring procesowego zarządzania sprzedażą
  • Konsulting. Wsparcie wdrożenia
03

Zintegrowane programy rozwojowe

  • CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™

Kampanie prospectingowe

  • CustomerCentric® BlitzDay™

Warsztaty

  • Definiowanie/optymalizacja procesów sprzedaży. Kamienie milowe. Miary pipeline
  • Definiowanie/optymalizacja procesów prospectingowych/marketingowych
  • Definicja map rynków, mapy wyróżników, persony, kluczowe komunikaty marketingowe

Konsulting

  • Budowanie organizacyjnych kluczowych miar i rezultatów oraz standardy ich oceniania i mierzenia (OKRs)
  • Doradztwo przy systemach motywacyjnych w działach sprzedaży
  • Przygotowanie do wdrożenia systemów CRM
  • Przygotowanie zestawu startowych narzędzi dla handlowców
  • Wdrożenie organizacyjnej bazy wiedzy dla sprzedawców – Playbook
  • Opracowanie i wdrożenie procedur onboardingu (wdrożenia) nowych sprzedawców
  • Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Platformy i metodyki

  • Platforma wspierająca rozwój kompetencji sprzedawców CCS24
  • Metodyka CCS Impact™ rozwoju organizacyjnych procesów sprzedaży

A jaka jest Twoja #1 strategia wzrostu sprzedaży?

Biznesowy Newsletter porady informacje wskazowki b2b

Biznesowy Newsletter

Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.

Poruszane tematy to:

  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • i pomocne narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail. 

Zgoda 1
Zgoda 2