Nasze usługi

Jak pomagamy osiągnąć maksymalne wyniki w sprzedaży B2B

02

Dostarczamy narzędzia szefom sprzedaży

Pomagamy zdefiniować kamienie milowe, idealne parametry lejka sprzedaży, miary, scenariusze przeglądów lejków i szans sprzedaży.

Na drugim poziomie, koncentrujemy swoją uwagę na styku przełożony – sprzedawca.

Celem zmian na drugim poziomie jest zbudowanie trwałego rytmu zarządzania sprzedażą, który będzie wspierał pozytywne zmiany w działaniach na styku sprzedawca – klient.

Pracujemy z przełożonymi odpowiedzialnymi za zarządzanie sprzedażą, by ich zaangażować w zmianę, przygotowujemy ich w obszarach procesu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, metod i miar, oraz uruchamiany serię zadań wdrożeniowych wdrażających zmiany w procesie zarządzania sprzedażą.

Dla organizacji zwrot inwestycji na tym poziomie jest dużo wyższy, z powodu odporności na rotację sprzedawców, wzmacniania wewnątrz organizacji najlepszych praktyk sprzedaży, mniejszej rotacji sprzedawców i managerów sprzedaży.

02
Zintegrowane programy rozwojowe
  • CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™
Szkolenia online
  • CustomerCentric® Sales Management Survival Guide (w przygotowaniu)
Szkolenia Gry i symulacje
  • Warsztaty Pipeline Game™
Konsulting
  • Wdrożenie zarządzania sprzedażą przez lejek
  • Mentoring procesowego zarządzania sprzedażą
  • Konsulting. Wsparcie wdrożenia

A jaka jest Twoja #1 strategia wzrostu sprzedaży?

Scroll to Top

Trzymaj rękę na pulsie

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail: 
  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.
Zgoda 1
Zgoda 2