Jak pomagamy osiągnąć maksymalne wyniki w sprzedaży B2B
Dostarczamy narzędzia szefom sprzedaży
Pomagamy zdefiniować kamienie milowe, idealne parametry lejka sprzedaży, miary, scenariusze przeglądów lejków i szans sprzedaży.
Na drugim poziomie, koncentrujemy swoją uwagę na styku przełożony – sprzedawca.
Celem zmian na drugim poziomie jest zbudowanie trwałego rytmu zarządzania sprzedażą, który będzie wspierał pozytywne zmiany w działaniach na styku sprzedawca – klient.
Pracujemy z przełożonymi odpowiedzialnymi za zarządzanie sprzedażą, by ich zaangażować w zmianę, przygotowujemy ich w obszarach procesu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, metod i miar, oraz uruchamiany serię zadań wdrożeniowych wdrażających zmiany w procesie zarządzania sprzedażą.
Dla organizacji zwrot inwestycji na tym poziomie jest dużo wyższy, z powodu odporności na rotację sprzedawców, wzmacniania wewnątrz organizacji najlepszych praktyk sprzedaży, mniejszej rotacji sprzedawców i managerów sprzedaży.
- CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™
- CustomerCentric® Sales Management Survival Guide (w przygotowaniu)
- Proaktywne Zarządzanie Sprzedażą
- Budowanie zrównoważonego pipeline w organizacji
- Warsztaty Pipeline Game™
- Wdrożenie zarządzania sprzedażą przez lejek
- Mentoring procesowego zarządzania sprzedażą
- Konsulting. Wsparcie wdrożenia