Nasze usługi
Jak pomagamy osiągnąć maksymalne wyniki w sprzedaży B2B
03
Wdrażamy profesjonalne środowisko sprzedaży
Projektujemy procesy sprzedaży, standardy pracy, narzędzia, playbooki, bazę wiedzy. Pomagamy wdrożyć system CRM i uczymy jak z niego dobrze korzystać.
Na trzecim poziomie, przygotowujemy organizację by trwale wspierała zmiany w działaniach działu sprzedaży.
Definiujemy procesy sprzedaży oraz procesy powiązane z nimi. Szukamy ich wyróżników, definiujemy kamienie milowe, kluczowe miary oraz najważniejsze role.
Pracujemy nad modyfikacją/dopasowaniem istniejących/nowych systemów CRM. Definiujemy mapy rynku, mapy wyróżników, persony, success story kluczowe komunikaty marketingowe.
Dostarczamy systemy rozwijające kompetencje sprzedawców i managerów CCS24.com oraz zarządzające zadaniami wdrożeniowymi i onboardingowymi CCS Impact™.
03
Zintegrowane programy rozwojowe
- CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™
- CustomerCentric® BlitzDay™
- Definiowanie/optymalizacja procesów sprzedaży. Kamienie milowe. Miary pipeline
- Definiowanie/optymalizacja procesów prospectingowych/marketingowych
- Definicja map rynków, mapy wyróżników, persony, kluczowe komunikaty marketingowe
- Budowanie organizacyjnych kluczowych miar i rezultatów oraz standardy ich oceniania i mierzenia (OKRs)
- Doradztwo przy systemach motywacyjnych w działach sprzedaży
- Przygotowanie do wdrożenia systemów CRM
- Przygotowanie zestawu startowych narzędzi dla handlowców
- Wdrożenie organizacyjnej bazy wiedzy dla sprzedawców – Playbook
- Opracowanie i wdrożenie procedur onboardingu (wdrożenia) nowych sprzedawców
- Konsulting. Wsparcie wdrożenia
- Platforma wspierająca rozwój kompetencji sprzedawców CCS24
- Metodyka CCS Impact™ rozwoju organizacyjnych procesów sprzedaży