ANGAŻUJĄCA GRA NA ŻYWO
Sales Simulation Workshop™
Sales Simulation Workshop™ to angażująca gra na żywo, realistyczna symulacja procesu decyzyjnego klienta i procesu sprzedaży. Przeznaczona jest dla firm sprzedających produkty i usługi na rynku B2B. Trwa 2 dni, w trakcie których kilkumiesięczny cykl sprzedaży jest skondensowany do 24 godzin, a cały proces kończy się negocjacjami i wyborem najlepszego dostawcy (zwycięska drużyna).
Cel symulacji
Celem symulacji jest przećwiczenie przez zespół sprzedaży, w bezpiecznych warunkach, umiejętności budowania strategii sprzedaży B2B oraz wykorzystania procesu, metod i narzędzi CustomerCentric Selling®. Dla menedżerów Sales Simulation Workshop™ jest okazją do obserwacji jak zespół radzi sobie w sprzedaży i kontaktach z klientem. Symulacja jest silnie powiązana z rzeczywistością sprzedawców – przygotowana jest w oparciu o pro- dukty, usługi i docelowe rynki z jakimi sprzedawcy pracują na co dzień.
Profil uczestnika
Symulacja przeznaczona jest dla Handlowców B2B, KAM-ów, Business Development Managerów, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż złożonych rozwiązań dla klientów biznesowych, a także menedżerów i właścicieli firm odpowiedzialnych za strategię sprzedaży i jej wyniki.
Wymagania dla uczestników: Laptop/tablet z dostępem do internetu.
Czego nauczą się uczestnicy
Symulacja daje uczestnikom możliwość doświadczenia różnych motywacji biznesowych i sytuacji klientów, tak aby mogli przeanalizować swoje dotychczasowe metody sprzedaży i wprowadzić zmiany w swoich sposobach pracy.
Podczas Sales Simulation WorkshopTM handlowcy koncentrują się na zrozumieniu i rozwijaniu potrzeb klienta, a następnie na przekształceniu ich w rozwiązania, które przynoszą klientowi wymierną wartość biznesową..
Sales Simulation Workshop™ wyróżnia się spośród innych szkoleń sprzedażowych na dwa sposoby:
Poziom personalizacji: Sales Simulation Workshop™ jest w 100% dostosowany do Twojej firmy.
Liczba ćwiczeń i informacji zwrotnych: Sales Simulation Workshop™ to wydarzenie, w którym 80% czasu poświęcone jest na ćwiczenia i feedback
Przebieg Sales Simulation Workshop™
- Uczestnicy podzieleni zostają na 3 – 4 zespoły. Zadaniem każdego zespołu jest poprowadzenie procesu sprzedaży według wypracowanej w zespole strategii.
- Uczestnicy rywalizują między sobą, tak jak rywalizują z konkurencją w trakcie realnych procesów sprzedażowych.
- Wygrywa drużyna, z którą klient podpisze umowę.
- Uczestnicy podczas symulacji korzystają ze specjalnie przygotowanego na potrzeby gry środowiska sprzedaży – strony internetowej klienta, dedykowanych telefonów, systemu CRM, poczty elektronicznej itp.
- W klientów wcielają się zgodnie z przygotowanym, dedykowanym scenariuszem trenerzy i zaproszeni goście. Cały proces sprzedaży oraz informacja zwrotna dokumentowane są nagraniami audio i video.
Nauka odbywa się w 3 podstawowych obszarach:
Sesje planowania strategicznego. Każdy zespół spędza czas na zaplanowaniu strategii sprzedaży, kontaktów z kluczowymi osobami, sposobów w jaki strategia będzie realizowana
Spotkania handlowe Nauka ma miejsce podczas spotkań handlowych, poprzez rozmowy z wykorzystaniem narzędzi i technik metodyki CCS®.
Podsumowanie i feedback klientów Na końcu uczestnicy otrzymują wyczerpującą informację zwrotną na temat strategii sprzedaży i sposobu realizacji rozmów i spotkań handlowych z klientem.
Szukam innych usług wspierających Efektywną Sprzedaż
Wróć do strategii
Szukam innej strategii
Wróć do listy strategii