<span data-metadata=""><span data-buffer="">
Szukasz sprawdzonej wiedzy o złożonej sprzedaży B2B?

Dołącz do newslettera Customer
Centric Selling Poland !

<span data-metadata=""><span data-buffer="">
Co tydzień otrzymasz dawkę konkretnej wiedzy o najnowszych trendach w sprzedaży
złożonej B2B.

Zgoda 1
Zgoda 2

Najczęściej zadawane pytania

Jakie treści będziecie mi wysyłać w wiadomościach?

  • Przydatne narzędzia – arkusze kalkulacyjne, wzory i szablony
  • Wiedzę o sprzedaży B2B i zarzadzaniu – konkretnie i w małych dawkach – infografiki, artykuły, porady
  • Wiedzę w większych dawkach – zaproszenia na bezpłatne webinary i szkolenia
  • Analizy trendów, wyniki ciekawych badań
  • Recenzje dobrych książek o sprzedaży i zarządzaniu
  • Specjalne oferty dostępne tylko dla członków naszej społeczności

Czy materiały, które wysyłacie, będą dopasowane do specyfiki mojego biznesu?

  • Pomagamy w rozwoju złożonej sprzedaży B2B.
  • Jeśli Twoja oferta jest skierowana do konsumentów (B2C) albo do małych firm, sprzedajesz produkty lub usługi o stosunkowo niewielkiej wartości lub sprzedajesz transakcyjnie – większość naszych treści nie będzie dopasowana do Twojego biznesu. W tej sytuacji napisz do nas – chętnie podpowiemy Ci, gdzie znajdziesz wartościową wiedzę na temat tego rodzaju sprzedaży.
  • Jeśli natomiast sprzedajesz złożone rozwiązania do większych firm i instytucji albo chcesz przejść od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej – to jesteś we właściwym miejscu!

Jak często będę dostawać wiadomości od Was?

  • Przeważnie 1x w tygodniu.
  • Przed webinarami i szkoleniami online będą przychodziły dodatkowe przypomnienia.

Czy mogę zrezygnować z otrzymywania maili?

  • Tak, w każdej chwili. Wystarczy, że klikniesz w link dezaktywacyjny, który zamieszczamy w każdym mailu albo napiszesz do nas wiadomość z prośbą o usunięcie z listy.
Scroll to Top

Trzymaj rękę na pulsie

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail: 
  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.
Zgoda 1
Zgoda 2