Wygrywanie sprzedaży

CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży doradczej.
Pomaga osiągnąć powtarzalne, przewidywalne wyniki sprzedaży oraz budować silne, długofalowe relacje z klientami oparte na wartości biznesowej.

Obejmuje proces, taktyki, umiejętności i narzędzia niezbędne do efektywnej i skutecznej sprzedaży rozwiązań do klientów biznesowych.

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric Selling®

  • Zamkniesz więcej sprzedaży – odzyskasz czas i zasoby tracone na sprzedaże, które kończą się niczym (brakiem decyzji klienta).
  • Skrócisz cykl sprzedaży – budując u klienta poczucia pilności zakupu i kontrolując proces zakupowy.
  • Zwiększysz średnią wartości kontraktu – rozwijając wizję zakupową klienta w oparciu o cele biznesowe jakie klient chce osiągnąć.
  • Zwiększysz marżę – zmniejszając % rabatów, skupiając uwagę na wartości biznesowej, profesjonalnie broniąc ceny i lepiej negocjując.
  • Obniżysz koszty wsparcia sprzedaży – ograniczając zaangażowanie specjalistów we wsparcie sprzedaży – z CCS’em nie będą Ci już tak potrzebni.
  • Wyróżnisz się wśród konkurencji sposobem w jaki sprzedajesz.
Nasze usługi

Jak wspieramy skuteczną sprzedaż B2B

Warsztaty CustomerCentric Selling®

Kompletna metodyka sprzedaży doradczej B2B – taktyki, narzędzia, umiejętności niezbędne na każdym etapie sprzedaży – od zainicjowania cyklu zakupowego klienta, aż do podpisania kontraktu.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

CustomerCentric Selling Refresher®

Warsztaty rozwijające zaawansowane umiejętności budowania strategii sprzedaży CustomerCentric Selling®, prowadzone na bazie własnych case’ów uczestników.

2-dniowe warsztaty, prowadzone w formule “Co zrobisz, kiedy… ?”

CustomerCentric®
Sales Simulation Workshop™

Angażująca gra na żywo, realistyczna symulacja procesu decyzyjnego klienta i procesu sprzedaży. Przeznaczona dla firm sprzedających produkty i usługi dla biznesu w modelu sprzedaży doradczej.

2-dniowe warsztaty prowadzone w formule symulacji biznesowej.

Prezentowanie oprogramowania

Budowanie przewagi nad konkurencją w trakcie prezentacji oprogramowania. Rozwój umiejętności przygotowania prezentacji skupionej na celach biznesowych klienta oraz poprowadzenia jej w sposób interesujący i zrozumiały dla decydentów biznesowych.

2-dniowe warsztaty. Intensywna praca nad własną prezentacją. Nagrania wideo i feedback

Warsztaty Pipeline Game™

Nauka najlepszych strategii budowania lejka sprzedaży w złożonej sprzedaży B2B, z wykorzystaniem angażującej gry planszowej. Gra, pomaga zrozumieć ideę kamieni milowych, miar lejka oraz czynników wpływających na efektywność handlowca i jego wyniki w sprzedaży.

1-dniowe warsztaty oparte na grze planszowej Pipeline Game™.

Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu narzędzi dla handlowców itp.
Opinie klientów

Jak się z nami pracuje

Na to szkolenie warto przyjść zanim zrobi to Twoja konkurencja! Miałam przyjemność brać udział w różnych szkoleniach sprzedażowych w Polsce i zagranicą i zawsze myślałam, że posiadam dobry warsztat jako New Business Manager. Jednak mogę powiedzieć, że żałuje , że trafiłam na metodykę CCS® tak późno. Poszerza kompetencje analiztyczne, systematyzuje strategiczne myślenie, rozwija warsztat sprzedażowy i co więcej przynosi praktyczne rezultaty!

Uważam, że super sprawą jest, iż trenerzy i konsultanci CCS® opierają się nie tylko na metodyce, ale także na bazie własnej wieloletniej pracy w sprzedaży B2B i sukcesów na stanowiskach managerskich.
Magdalena Gałęziok
3Soft
Panie Grzegorzu! Chciałbym serdecznie podziękować za szkolenie CustomerCentric Selling®. W mojej, prawie 10-letniej karierze zawodowej, zawsze ściśle związanej ze sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych, nigdy nie spotkałem się z tak zaawansowanym narzędziem. Metodyka CustomerCentric Selling® jest wyjątkowa pod każdym względem. W moim odczuciu pozwala na osiągnięcie pełnego sukcesu sprzedażowego w kontaktach z międzynarodowymi, rozbudowanymi organizacjami, które dla mnie pozostają głównym celem sprzedażowym.

Jednocześnie sposób w jaki poprowadził Pan szkolenie jest także niesamowity – połączenie kompetencji, doświadczenia i elastyczności. Potrafiłbym sobie Pana wyobrazić jako osobistego trenera i mentora – a takich osób poznałem w życiu niewiele. Dziękuję raz jeszcze i życzę sukcesów oraz wielu tak zadowolonych jak ja klientów!
Andreas Lasota
Opinion Strefa Druku
Scroll to Top

Trzymaj rękę na pulsie

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail: 
  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.
Zgoda 1
Zgoda 2