Zarządzanie sprzedażą
Proces zarządzania CustomerCentric Selling®, z dobrze zdefiniowanymi celami i miarami, daje menedżerom sprzedaży narzędzia „wczesnego ostrzegania”, które pozwalają wcześnie wykrywać problemy w sprzedaży, szybko reagować, obiektywnie oceniać szanse i postępy w sprzedaży oraz wspierać rozwój handlowców.
Co zyskasz stosując model Zarządzania Sprzedażą CustomerCentric Selling®
- Obiektywne podstawy (dane i wskaźniki) do wyznaczania celów i zadań dla zespołu
- Miary i standardy niezbędne do pracy nad efektywnością zespołu
- Model kompetencji, który w połączeniu z miarami efektywności, pomaga trafnie zdiagnozować luki w kompetencjach handlowców i odpowiednio pokierować ich rozwojem
- Jasne i przejrzyste kryteria oceny postępów sprzedawców i diagnozy źródła ewentualnych problemów
- Oparty na miarach lejka „system wczesnego ostrzegania”, który pomaga odpowiednio wcześnie wykrywać problemy zarówno w pojedynczych szansach sprzedaży, jak i w całym lejku
Nasze usługi
Jak wspieramy zarządzanie sprzedażą
Proaktywne Zarządzanie Sprzedażą
Poznaj możliwości jakie daje w zarządzaniu sprzedażą spójna metodyka i dobrze zdefiniowany, elastyczny proces. Metody, narzędzia, miary, które pomagają sprawnie zarządzać pracą handlowców, rozwijać ich kompetencje, oraz proaktywnie wpływać na osiągane przez zespół wyniki sprzedaży.
2-dniowe warsztaty.
Pipeline Management™
Kompas szefa sprzedaży. Warsztaty definiowania kamieni milowych, parametrów idealnego lejka sprzedaży oraz miar i wskaźników efektywności dla zespołu sprzedaży. Interpretacja wskaźników i układanie strategii poprawy parametrów lejka.
1-dniowe warsztaty. Tylko w wersji dedykowanej.Warsztaty Pipeline Games™
Model zarządzania lejkiem sprzedaży ubrany w angażującą gre planszową. Pomaga zrozumieć zależności między czterema głównymi strategiami osiągania założonych wyników w sprzedaży.
1-dniowy warsztat z grą planszową „Pipeline Game™”