#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY
Efektywna i skuteczna sprzedaż
CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży doradczej. Pomaga osiągnąć powtarzalne, przewidywalne wyniki sprzedaży oraz budować silne, długofalowe relacje z klientami oparte na wartości biznesowej.
Obejmuje proces, taktyki, umiejętności i narzędzia niezbędne do efektywnej i skutecznej sprzedaży rozwiązań do klientów biznesowych.
Jak wygrywać więcej sprzedaży?
Jak pozyskiwać kontrakty o większej wartości?
Jak budować z klientem relacje oparte na wartości biznesowej?
Jak utrzymać kontrolę w procesie sprzedaży?
DLACZEGO WARTO
Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric Selling®
- Zamkniesz więcej sprzedaży - odzyskasz czas i zasoby tracone na sprzedaże, które kończą się niczym (brakiem decyzji klienta).
- Skrócisz cykl sprzedaży - budując u klienta poczucia pilności zakupu i kontrolując proces zakupowy.
- Zwiększysz średnią wartości kontraktu - rozwijając wizję zakupową klienta w oparciu o cele biznesowe jakie klient chce osiągnąć.
- Zwiększysz marżę - zmniejszając % rabatów, skupiając uwagę na wartości biznesowej, profesjonalnie broniąc ceny i lepiej negocjując.
- Obniżysz koszty wsparcia sprzedaży - ograniczając zaangażowanie specjalistów we wsparcie sprzedaży – z CCS’em nie będą Ci już tak potrzebni.
- Wyróżnisz się wśród konkurencji sposobem w jaki sprzedajesz.
NASZE USŁUGI
Jak wspieramy skuteczną i efektywną sprzedaż
Warsztaty Pipeline Game™
Nauka najlepszych strategii budowania lejka sprzedaży w złożonej sprzedaży B2B, z wykorzystaniem angażującej gry planszowej. Gra, pomaga zrozumieć ideę kamieni milowych, miar lejka oraz czynników wpływających na efektywność handlowca i jego wyniki w sprzedaży.
1-dniowe warsztaty oparte na grze planszowej Pipeline Game™.
Prezentowanie oprogramowania
Budowanie przewagi nad konkurencją w trakcie prezentacji oprogramowania. Rozwój umiejętności przygotowania prezentacji skupionej na celach biznesowych klienta oraz poprowadzenia jej w sposób interesujący i zrozumiały dla decydentów biznesowych.
2- dniowe warsztaty. Intensywna praca nad własną prezentacją. Nagrania wideo i feedback
Konsulting. Wsparcie wdrożenia
Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu narzędzi dla handlowców itp.
OPINIE KLIENTÓW
Jak się z nami pracuje
Robert Beksiński
Senior Key Account Manager, Ericsson Polska
Z firmą CustomerCentricSellingPoland współpracujemy już od kilku lat w ramach działań doskonalących sprzedaż, zarówno w kanale partnerskim, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Za szczególnie cenne w naszej współpracy uznajemy szczegółowe dopasowanie usług do rezultatów biznesowych, jakie chcemy osiągnąć. Z przyjemnością rekomendujemy firmę Customer Centric Selling Poland wszystkim firmom poszukującym kompleksowych, bardzo zindywidualizowanych usług rozwojowych, nastawionych na realizację konkretnych rezultatów biznesowych
Jarosław Kierczuk
Country Channel Manger, Autodesk Polska
W imieniu Autodesk i naszych Partnerów Handlowych serdecznie dziękuję firmie Customer Centric Selling za rewelacyjnie przygotowany i przeprowadzony proces rozwoju kompetencji sprzedażowych Partnerów Autodesk w Polsce. Na szczególne uznanie zasługuje dbałość o realia naszego biznesu oraz niesamowite zaangażowanie wszystkich trenerów biorących udział w programie. Wszyscy zainteresowani, tak Autodesk, jak i uczestnicy z firm partnerskich (a także ich szefowie) odczuliśmy realną, pozytywną zmianę kompetencji handlowych po zakończeniu programu.