#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Efektywna i skuteczna sprzedaż

CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży doradczej. Pomaga osiągnąć powtarzalne, przewidywalne wyniki sprzedaży oraz budować silne, długofalowe relacje z klientami oparte na wartości biznesowej.

Obejmuje proces, taktyki, umiejętności i narzędzia niezbędne do efektywnej i skutecznej sprzedaży rozwiązań do klientów biznesowych.

Jak wygrywać więcej sprzedaży?


Jak pozyskiwać kontrakty o większej wartości?
Jak budować z klientem relacje oparte na wartości biznesowej?
Jak utrzymać kontrolę w procesie sprzedaży?

DLACZEGO WARTO

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric Selling®

  • Zamkniesz więcej sprzedaży - odzyskasz czas i zasoby tracone na sprzedaże, które kończą się niczym (brakiem decyzji klienta).
  • Skrócisz cykl sprzedaży - budując u klienta poczucia pilności zakupu i kontrolując proces zakupowy.
  • Zwiększysz średnią wartości kontraktu - rozwijając wizję zakupową klienta w oparciu o cele biznesowe jakie klient chce osiągnąć.
  • Zwiększysz marżę - zmniejszając % rabatów, skupiając uwagę na wartości biznesowej, profesjonalnie broniąc ceny i lepiej negocjując.
  • Obniżysz koszty wsparcia sprzedaży - ograniczając zaangażowanie specjalistów we wsparcie sprzedaży – z CCS’em nie będą Ci już tak potrzebni.
  • Wyróżnisz się wśród konkurencji sposobem w jaki sprzedajesz.
NASZE USŁUGI

Jak wspieramy skuteczną i efektywną sprzedaż


CustomerCentric Selling®

Kompletna metodyka sprzedaży doradczej B2B – taktyki, narzędzia, umiejętności niezbędne na każdym etapie sprzedaży – od zainicjowania cyklu zakupowego klienta, aż do podpisania kontraktu.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

Zobacz więcej


CustomerCentric Selling Refresher®


Warsztaty rozwijające zaawansowane umiejętności budowania strategii sprzedaży CustomerCentric Selling®, prowadzone na bazie własnych case’ów uczestników.

2-dniowe warsztaty, prowadzone w formule “Co zrobisz, kiedy… ?”

Zobacz więcej


Sales Simulation Workshop™

Angażująca gra na żywo, realistyczna symulacja procesu decyzyjnego klienta i procesu sprzedaży. Przeznaczona dla firm sprzedających produkty i usługi dla biznesu w modelu sprzedaży doradczej.

2- dniowe warsztaty prowadzone w formule symulacji biznesowej.

Zobacz więcej

Warsztaty Pipeline Game™


Nauka najlepszych strategii budowania lejka sprzedaży w złożonej sprzedaży B2B, z wykorzystaniem angażującej gry planszowej. Gra, pomaga zrozumieć ideę kamieni milowych, miar lejka oraz czynników wpływających na efektywność handlowca i jego wyniki w sprzedaży.

1-dniowe warsztaty oparte na grze planszowej Pipeline Game™.


Prezentowanie oprogramowania


Budowanie przewagi nad konkurencją w trakcie prezentacji oprogramowania. Rozwój umiejętności przygotowania prezentacji skupionej na celach biznesowych klienta oraz poprowadzenia jej w sposób interesujący i zrozumiały dla decydentów biznesowych.

2- dniowe warsztaty. Intensywna praca nad własną prezentacją. Nagrania wideo i feedback

Zobacz więcej

Konsulting. Wsparcie wdrożenia


Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu narzędzi dla handlowców itp.

OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Robert Beksiński

Senior Key Account Manager, Ericson Polska


Z firmą CustomerCentricSellingPoland współpracujemy już od kilku lat w ramach działań doskonalących sprzedaż, zarówno w kanale partnerskim, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Za szczególnie cenne w naszej współpracy uznajemy szczegółowe dopasowanie usług do rezultatów biznesowych, jakie chcemy osiągnąć.Z przyjemnością rekomendujemy firmę Customer Centric Selling Poland wszystkim firmom poszukującym kompleksowych, bardzo zindywidualizowanych usług rozwojowych, nastawionych na realizację konkretnych rezultatów biznesowych

Jarosław Kierczuk

Country Channel Manger, Autodesk Polska


W imieniu Autodesk i naszych Partnerów Handlowych serdecznie dziękuję firmie Customer Centric Selling za rewelacyjnie przygotowany i przeprowadzony proces rozwoju kompetencji sprzedażowych Partnerów Autodesk w Polsce.Na szczególne uznanie zasługuje dbałość o realia naszego biznesu oraz niesamowite zaangażowanie wszystkich trenerów biorących udział w programie. Wszyscy zainteresowani, tak Autodesk, jak i uczestnicy z firm partnerskich (a także ich szefowie) odczuliśmy realną, pozytywną zmianę kompetencji handlowych po zakończeniu programu.

Porozmawiajmy o tym, jak zwiększyć efektywność i skuteczność Twojej sprzedaży .

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.