#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Efektywna i skuteczna sprzedaż

CustomerCentric Selling® to nowoczesna, kompleksowa metodyka sprzedaży doradczej. Pomaga osiągnąć powtarzalne, przewidywalne wyniki sprzedaży oraz budować silne, długofalowe relacje z klientami oparte na wartości biznesowej.

Obejmuje proces, taktyki, umiejętności i narzędzia niezbędne do efektywnej i skutecznej sprzedaży rozwiązań do klientów biznesowych.

Jak wygrywać więcej sprzedaży?


Jak pozyskiwać kontrakty o większej wartości?
Jak budować z klientem relacje oparte na wartości biznesowej?
Jak utrzymać kontrolę w procesie sprzedaży?

DLACZEGO WARTO

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric Selling®

  • Zamkniesz więcej sprzedaży - odzyskasz czas i zasoby tracone na sprzedaże, które kończą się niczym (brakiem decyzji klienta).
  • Skrócisz cykl sprzedaży - budując u klienta poczucia pilności zakupu i kontrolując proces zakupowy.
  • Zwiększysz średnią wartości kontraktu - rozwijając wizję zakupową klienta w oparciu o cele biznesowe jakie klient chce osiągnąć.
  • Zwiększysz marżę - zmniejszając % rabatów, skupiając uwagę na wartości biznesowej, profesjonalnie broniąc ceny i lepiej negocjując.
  • Obniżysz koszty wsparcia sprzedaży - ograniczając zaangażowanie specjalistów we wsparcie sprzedaży – z CCS’em nie będą Ci już tak potrzebni.
  • Wyróżnisz się wśród konkurencji sposobem w jaki sprzedajesz.
NASZE USŁUGI

Jak wspieramy skuteczną i efektywną sprzedaż


CustomerCentric Selling®

Kompletna metodyka sprzedaży doradczej B2B – taktyki, narzędzia, umiejętności niezbędne na każdym etapie sprzedaży – od zainicjowania cyklu zakupowego klienta, aż do podpisania kontraktu.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

Zobacz więcej


CustomerCentric Selling Refresher®


Warsztaty rozwijające zaawansowane umiejętności budowania strategii sprzedaży CustomerCentric Selling®, prowadzone na bazie własnych case’ów uczestników.

2-dniowe warsztaty, prowadzone w formule “Co zrobisz, kiedy… ?”

Zobacz więcej


Sales Simulation Workshop™

Angażująca gra na żywo, realistyczna symulacja procesu decyzyjnego klienta i procesu sprzedaży. Przeznaczona dla firm sprzedających produkty i usługi dla biznesu w modelu sprzedaży doradczej.

2- dniowe warsztaty prowadzone w formule symulacji biznesowej.

Zobacz więcej

Warsztaty Pipeline Game™


Nauka najlepszych strategii budowania lejka sprzedaży w złożonej sprzedaży B2B, z wykorzystaniem angażującej gry planszowej. Gra, pomaga zrozumieć ideę kamieni milowych, miar lejka oraz czynników wpływających na efektywność handlowca i jego wyniki w sprzedaży.

1-dniowe warsztaty oparte na grze planszowej Pipeline Game™.


Prezentowanie oprogramowania


Budowanie przewagi nad konkurencją w trakcie prezentacji oprogramowania. Rozwój umiejętności przygotowania prezentacji skupionej na celach biznesowych klienta oraz poprowadzenia jej w sposób interesujący i zrozumiały dla decydentów biznesowych.

2- dniowe warsztaty. Intensywna praca nad własną prezentacją. Nagrania wideo i feedback

Zobacz więcej

Konsulting. Wsparcie wdrożenia


Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu narzędzi dla handlowców itp.

OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Robert Beksiński

Senior Key Account Manager, Ericsson Polska


Z firmą CustomerCentricSellingPoland współpracujemy już od kilku lat w ramach działań doskonalących sprzedaż, zarówno w kanale partnerskim, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Za szczególnie cenne w naszej współpracy uznajemy szczegółowe dopasowanie usług do rezultatów biznesowych, jakie chcemy osiągnąć. Z przyjemnością rekomendujemy firmę Customer Centric Selling Poland wszystkim firmom poszukującym kompleksowych, bardzo zindywidualizowanych usług rozwojowych, nastawionych na realizację konkretnych rezultatów biznesowych

Jarosław Kierczuk

Country Channel Manger, Autodesk Polska


W imieniu Autodesk i naszych Partnerów Handlowych serdecznie dziękuję firmie Customer Centric Selling za rewelacyjnie przygotowany i przeprowadzony proces rozwoju kompetencji sprzedażowych Partnerów Autodesk w Polsce. Na szczególne uznanie zasługuje dbałość o realia naszego biznesu oraz niesamowite zaangażowanie wszystkich trenerów biorących udział w programie. Wszyscy zainteresowani, tak Autodesk, jak i uczestnicy z firm partnerskich (a także ich szefowie) odczuliśmy realną, pozytywną zmianę kompetencji handlowych po zakończeniu programu.

Porozmawiajmy o tym, jak zwiększyć efektywność i skuteczność Twojej sprzedaży .

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.