#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Poszukiwanie nowych klientów

CustomerCentric® Prospecting & New Business Development to nowoczesna, kompletna metodyka pozyskiwania potencjalnych klientów biznesowych i aktywnego otwierania cyklu zakupowego klienta

Zawiera mnóstwo pomocnych taktyk, narzędzi, sprawdzonych szablonów i treści oraz scenariuszy biznesowych, które pomogą Ci systematycznie budować silny lejek sprzedaży.


Jak zbudować efektywny proces systematycznego napełniania lejków sprzedaży?


Jak dotrzeć do nowych klientów? Jak zdobyć uwagę decydentów? Jak otworzyć cykl zakupowy klienta?

DLACZEGO WARTO

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Prospecting & New Business Development

  • Zbudujesz silny lejek sprzedaży i zapewnisz swojej firmie systematyczny wzrost przychodów.
  • Szybko i skutecznie dotrzesz do nowych klientów, bez kosztownych inwestycji w reklamę i marketing.
  • Dotrzesz do tych klientów których chcesz pozyskać, a którzy nie rozważają współpracy z Tobą i być może sami nigdy do Ciebie nie przyjdą.
  • Trafisz bezpośrednio do decydentów biznesowych, zaangażujesz ich i skrócisz cykl sprzedaży. Po co tracić czas na przebijanie się do decydentów od dołu organizacji?
  • Obalisz popularne mity na temat prospectingu - że jest trudny, czasochłonny i nieskuteczny. Przekonasz się, że dobre przygotowanie do prospectingu zupełnie zmienia reguły gry.
  • Zaoszczędzisz mnóstwo cennego czasu i niepotrzebnego stresu – poznasz narzędzia, które poukładają i przyspieszą Twoją pracę.
NASZE USŁUGI

Jak wspieramy poszukiwanie nowych klientów


CustomerCentric®
Prospecting & New Business Development™

Wszystko, co jest potrzebne, żeby samodzielnie prowadzić profesjonalny, skuteczny prospecting B2B, skierowany do decydentów biznesowych.

2-dniowe, warsztaty. 80% zajęć praktycznych.

Zobacz więcej


Inicjowanie Sprzedaży przez Telefon


Intensywny trening prowadzenia przez telefon pierwszych rozmów z potencjalnym klientem. Inicjowanie cyklu zakupowego z decydentami biznesowymi C-level.

2-dniowe warsztaty.
Praktyczny trening umiejętności.

Zobacz więcej


CustomerCentric®
Prospecting Impact Labs™

Kompleksowe wdrożenie procesu prospectingu w Twojej organizacji. Rezultaty w postaci dedykowanych treści, scenariuszy, metod i narzędzi dopasowanych indywidualnie do Twojego rynku i oferty.

9-tygodniowy projekt.

Zobacz więcej

CustomerCentric®
BlitzDay™


Bardzo intensywna kampania napełniania lejków sprzedaży, przygotowana i zrealizowana pod nadzorem konsultantów CustomerCentric®. Przełamanie oporu handlowców przed prospectingiem.

Kampania 1 dzień + przygotowanie.


CustomerCentric®
Prospecting Toolbox™


Skuteczny prospecting B2B w małych dawkach. 10 kluczowych elementów prospectingu, podane w formie krótkich filmów, narzędzi, przykładów i zadań wdrożeniowych.

Nauka online, we własnym tempie.

Konsulting. Wsparcie wdrożenia


Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, pomoc w rozwiązaniu konkretnych problemów, przygotowaniu treści, scenariuszy i narzędzi.

Wsparcie dla szefa sprzedaży na etapie wdrożenia.

SPRAWDŹ NASZĄ JAKOŚĆ

Wypróbuj bezpłatnie


OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Agnieszka Tokarska

New Business Manager, HELIKON


Zanim podjęliśmy współpracę z CustomerCentric Selling® przyglądaliśmy się różnym opcjom, ale metodyka CCS® skradła nasze serca.Tak naprawdę do wdrożenia podchodziliśmy dwa razy. Przy pierwszym podejściu chcieliśmy pójść na skróty i wdrożyć tylko wybrane elementy. Ale to nam się nie sprawdziło. Za drugim razem postanowiliśmy wdrożyć wszystko od A do Z i dopiero wtedy kropki zaczęły się łączyć, wszystko nabrało to sensu i zadziałało.Bardzo ważne dla nas było to, że cały czas mieliśmy wsparcie ze strony CCS®. Mogliśmy się kontaktować e-mailowo, telefonicznie, podsyłać materiały, które przygotowaliśmy do weryfikacji. Pomoc była z każdej strony. Wrótce potrafiliśmy te wszystkie działania przeprowadzać samodzielnie i co najciekawsze – były one dla nas zupełnie naturalne.Nasze wyniki poszły mocno w górę. Dla przykładu – liczba spotkań z decydentami potencjalnych klientów wzrosła dziesięciokrotnie. To jest konkret.Jeśli ktoś waha się czy skorzystać z tego rozwiązania, to nie ma się absolutnie nad czym zastanawiać. To jest naprawdę skuteczne podejście.

Robert Jastrzębski

Dyrektor Sprzedaży, Europa Systems


Przyznam, że przed rozpoczęciem współpracy z CustomerCentric Selling® nie zdawałem sobie sprawy jak szeroki zakres wiedzy i zadań obejmuje prospecting. I jaką ogromną rolę w prospectingu odgrywa dobre przygotowanie – narzędzi, treści, skryptów, historii sukcesu, rytmu pracy.Wiedzy na temat prospectingu jest na rynku naprawdę dużo, ale trudno jest przełożyć ją samodzielnie na konkrety. Tutaj dostałem pełne wsparcie w przygotowaniu wszystkiego co jest niezbędne, by robić skuteczny prospecting.

Natalia Kowalik-Wikiera

Dyrektor Sprzedaży, BMM


Pracując z CustomerCentric Selling® szybko nauczyliśmy się jak robić prospecting wydajnie i skutecznie. Zobaczyliśmy ile błędów popełnialiśmy wcześniej i ile czasu marnowaliśmy na nieefektywne działania.CCS Prospecting to bardzo praktyczne i poukładane podejście. Mamy dobrze zaplanowane rozmowy z klientami, mamy rozpisane schematy maili, handlowcy mają poukładany kalendarz działań prospectingowych.Każdy z handlowców działa zgodnie z zaplanowaną ścieżką. I co zadziwiające, nie trzeba ich do tego specjalnie motywować!

Porozmawiajmy o tym, jak możesz skuteczniej docierać do nowych klientów.

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.