#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Poszukiwanie nowych klientów

CustomerCentric® Prospecting & New Business Development to nowoczesna, kompletna metodyka pozyskiwania potencjalnych klientów biznesowych i aktywnego otwierania cyklu zakupowego klienta
Zawiera mnóstwo pomocnych taktyk, narzędzi, sprawdzonych szablonów i treści oraz scenariuszy biznesowych, które pomogą Ci systematycznie budować silny lejek sprzedaży.
Misja
Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Prospecting & New Business Development
  • Zbudujesz silny lejek sprzedaży i zapewnisz swojej firmie systematyczny wzrost przychodów.
  • Szybko i skutecznie dotrzesz do nowych klientów, bez kosztownych inwestycji w reklamę i marketing.
  • Dotrzesz do tych klientów których chcesz pozyskać, a którzy nie rozważają współpracy z Tobą i być może sami nigdy do Ciebie nie przyjdą.
  • Trafisz bezpośrednio do decydentów biznesowych, zaangażujesz ich i skrócisz cykl sprzedaży. Po co tracić czas na przebijanie się do decydentów od dołu organizacji?
  • Obalisz popularne mity na temat prospectingu – że jest trudny, czasochłonny i nieskuteczny. Przekonasz się, że dobre przygotowanie do prospectingu zupełnie zmienia reguły gry.
  • Zaoszczędzisz mnóstwo cennego czasu i niepotrzebnego stresu – poznasz narzędzia, które poukładają i przyspieszą Twoją pracę.
NASZE USŁUGI

Jak wspieramy poszukiwanie nowych klientów

 

CustomerCentric®
Prospecting & New Business Development™

Wszystko, co jest potrzebne, żeby samodzielnie prowadzić profesjonalny, skuteczny prospecting B2B, skierowany do decydentów biznesowych.

2-dniowe, warsztaty. 80% zajęć praktycznych.

 

Inicjowanie Sprzedaży przez Telefon

Intensywny trening prowadzenia przez telefon pierwszych rozmów z potencjalnym klientem. Inicjowanie cyklu zakupowego z decydentami biznesowymi C-level.


2-dniowe warsztaty.
Praktyczny trening umiejętności.

 

CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™

Kompleksowe wdrożenie procesu prospectingu w Twojej organizacji. Rezultaty w postaci dedykowanych treści, scenariuszy, metod i narzędzi dopasowanych indywidualnie do Twojego rynku i oferty.

9-tygodniowy projekt wdrożeniowy w organizacji.

 

CustomerCentric® Prospecting All-in-One™

Skuteczny prospecting B2B w małych dawkach. 10 kluczowych elementów prospectingu, podane w formie krótkich filmów, narzędzi, przykładów i zadań wdrożeniowych.

Nauka online, we własnym tempie.

 

CustomerCentric® BlitzDay™

Bardzo intensywna kampania napełniania lejków sprzedaży, przygotowana i zrealizowana pod nadzorem konsultantów CustomerCentric®. Przełamanie oporu handlowców przed prospectingiem.

Kampania 1 dzień + przygotowanie.

 

Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, pomoc w rozwiązaniu konkretnych problemów, przygotowaniu treści, scenariuszy i narzędzi.

Wsparcie dla szefa sprzedaży na etapie wdrożenia.
OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Zanim podjęliśmy współpracę z CustomerCentric Selling® przyglądaliśmy się różnym opcjom, ale metodyka CCS® skradła nasze serca.Tak naprawdę do wdrożenia podchodziliśmy dwa razy. Przy pierwszym podejściu chcieliśmy pójść na skróty i wdrożyć tylko wybrane elementy. Ale to nam się nie sprawdziło. Za drugim razem postanowiliśmy wdrożyć wszystko od A do Z i dopiero wtedy kropki zaczęły się łączyć, wszystko nabrało to sensu i zadziałało.Bardzo ważne dla nas było to, że cały czas mieliśmy wsparcie ze strony CCS®. Mogliśmy się kontaktować e-mailowo, telefonicznie, podsyłać materiały, które przygotowaliśmy do weryfikacji. Pomoc była z każdej strony. Wrótce potrafiliśmy te wszystkie działania przeprowadzać samodzielnie i co najciekawsze – były one dla nas zupełnie naturalne.Nasze wyniki poszły mocno w górę. Dla przykładu – liczba spotkań z decydentami potencjalnych klientów wzrosła dziesięciokrotnie. To jest konkret.Jeśli ktoś waha się czy skorzystać z tego rozwiązania, to nie ma się absolutnie nad czym zastanawiać. To jest naprawdę skuteczne podejście.
Agnieszka Tokarska
New Business Manager, HELIKON
Przyznam, że przed rozpoczęciem współpracy z CustomerCentric Selling® nie zdawałem sobie sprawy jak szeroki zakres wiedzy i zadań obejmuje prospecting. I jaką ogromną rolę w prospectingu odgrywa dobre przygotowanie – narzędzi, treści, skryptów, historii sukcesu, rytmu pracy. Wiedzy na temat prospectingu jest na rynku naprawdę dużo, ale trudno jest przełożyć ją samodzielnie na konkrety. Tutaj dostałem pełne wsparcie w przygotowaniu wszystkiego co jest niezbędne, by robić skuteczny prospecting.
Robert Jastrzębski
Dyrektor Sprzedaży, Europa Systems
Pracując z CustomerCentric Selling® szybko nauczyliśmy się jak robić prospecting wydajnie i skutecznie. Zobaczyliśmy ile błędów popełnialiśmy wcześniej i ile czasu marnowaliśmy na nieefektywne działania.

CCS Prospecting to bardzo praktyczne i poukładane podejście. Mamy dobrze zaplanowane rozmowy z klientami, mamy rozpisane schematy maili, handlowcy mają poukładany kalendarz działań prospectingowych.

Każdy z handlowców działa zgodnie z zaplanowaną ścieżką. I co zadziwiające, nie trzeba ich do tego specjalnie motywować!
Natalia Kowalik-Wikiera
Dyrektor Sprzedaży, BMM

Porozmawiajmy o tym, jak możesz skuteczniej docierać do nowych klientów.

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.