#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Sprzedaż do obecnych klientów

CustomerCentric® Account Management to nowoczesna metodyka budowania wartości z wzajemnej współpracy, tworzenia relacji na różnych szczeblach organizacji oraz aktywnego poszukiwania nowych szans sprzedaży u stałych klientów.

Taktyki, umiejętności i narzędzia, które pomogą Ci zbudować długofalową silną relację biznesową z Twoimi stałymi klientami, która zapewni Ci rosnący, przewidywalny strumień przychodów.


Jak rozwijać długofalową współpracę ze stałymi klientami?


Jak budować swoją pozycję u decydentów biznesowych klienta? Jak stworzyć dobrą strategię rozwoju współpracy i account plan?

DLACZEGO WARTO

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Account Management

  • Wartość dla klienta (Co-created value)
  • Relacja biznesowa /osobista na poziomie zarządu
  • Aktywne szukanie nowych szans sprzedaży
  • Ułatwianie kupowania
  • Prognozowanie trendów – wyprzedzanie klienta
  • Docieranie do wielu osób w organizacji
  • Budowanie swojej pozycji – strategiczny dostawca
  • Dojrzały proces zarządzania relacji z klientami (który generuje sprzedaż)
  • Narzędzia i rutyny budowania skutecznego Planu Współpracy (Account Plan)
NASZE USŁUGI

Jak pomagamy rozwijać sprzedaż do stałych klientów


CustomerCentric Selling® (KAM edition)™

Metodyka sprzedaży CustomerCentric Selling® wzbogacona o taktyki "complex sale", przydatne w procesie pozyskiwania dużych, kluczowych klientów. Umiejętności i narzędzia niezbędne, by pozyskać nowego klienta do długofalowej współpracy.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

Zobacz więcej


Inside Sales™


Sprzedaż zza biurka z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczych transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.

3-dniowe warsztaty.

Zobacz więcej


Key Account Management™

Budowanie strategii współpracy i account planu dla kluczowych klientów. Zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami i wzmacnianie postrzegania przez klienta dostarczanej wartości biznesowej.

2-dniowe warsztaty.

Zobacz więcej

Konsulting. Wsparcie wdrożenia


Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla KAM-ów.

OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Magdalena Gałęziok

3Soft


Na to szkolenie warto przyjść zanim zrobi to Twoja konkurencja! Pracuję w sprzedaży B2B już od 8 lat i miałam przyjemność brać udział w różnych szkoleniach sprzedażowych w Polsce i zagranicą. Zawsze myślałam, że posiadam dobry warsztat jako New Business Manager. Teraz jednak mogę powiedzieć, że metodykę CCS® powinnam była poznać 8 lat temu! Poszerza analityczne kompetencje, systematyzuje strategiczne myślenie, modyfikuje i rozwija warsztat umiejętności sprzedażowych i co więcej przynosi praktyczne rezultaty! 4-dniowe intensywne szkolenie CCS® kończy się prezentacją strategii pozyskania klienta, przygotowanej w trakcie warsztatów w zespołach. To bardzo cenna, analityczna praca, której celem jest przejście przez cały proces sprzedaży u klienta od pierwszego kontaktu do momentu podpisania umowy. Efekty tej pracy można wykorzystać zaraz po powrocie do biura, by zamknąć sprzedaże czekające na sfinalizowanie w lejku sprzedażowym. Uczestnicy otrzymują osobisty konstruktywny feedback od trenerów. Uważam, że super sprawą jest, iż wnioski trenerów oparte są nie tylko na metodyce, ale także na bazie ich wieloletniej pracy w sprzedaży B2B i sukcesów na stanowiskach managerskich.
CZYTELNIA

Artykuły na naszym blogu na temat rozwoju współpracy ze stałymi klientami

Porozmawiajmy o tym, jak zwiększyć Twoją sprzedaż do stałych klientów.

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.