Chciałbym serdecznie podziękować za szkolenia CustomerCentric Selling®, które Pan przeprowadził dla firmy OPINION. W mojej, prawie 10-letniej karierze zawodowej, zawsze ściśle związanej ze sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych, nigdy nie spotkałem się z tak zaawansowanym narzędziem, które Pan zaoferował. Jestem przekonany, że metoda CustomerCentric Selling® przy całej swojej kompleksowości i tak precyzyjnym podejściu do problematyki zarządzania sprzedażą jest wyjątkowa pod każdym względem. W moim odczuciu pozwala na osiągnięcie pełnego sukcesu sprzedażowego w kontaktach z międzynarodowymi, rozbudowanymi organizacjami, które dla mnie pozostają głównym celem sprzedażowym. Jednocześnie sposób w jaki przedstawił Pan problematykę jest także niesamowita – połączenie kompetencji, doświadczenia i elastyczności. Potrafiłbym sobie Pana wyobrazić jako osobistego trenera i mentora – a takich osób poznałem w życiu niewiele. Dziękuję raz jeszcze i życzę sukcesów oraz wielu tak zadowolonych jak ja klientów!