#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Sprzedaż przez Partnerów

Metodyka ChannelCentric Selling® obejmuje proces rekrutacji, wdrożenia i utrzymania zyskownych relacji w sprzedaży przez partnerów.

Proces obejmuje wszystkie kluczowe etapy od wstępnej oceny, rekrutacji nowego partnera, przez jego wdrożenie, aż po ocenę uzyskiwanych wyników w taki sposób, by partner realizował ambitne cele handlowe.


Jak zbudować skuteczny kanał sprzedaży przez partnerów?


Jak pozyskać do współpracy odpowiednie firmy? Jak wspierać partnerów i zwiększać udział w ich portfelu zakupowym?

DLACZEGO WARTO

Co zyskasz stosując metodykę ChannelCentric Selling®

  • W jaki sposób poszukiwać nowych partnerów na poziomie zarządu
  • Jak budować wizję i potencjalną wartość ze współpracy
  • Jak kreować spójną wizję w obszarach marketingu, sprzedaży i konsultingu partnera
  • Jak kwalifikować partnera i na tej podstawie budować plany rozwoju partnera
  • Jak wykorzystać narzędzia Sales Ready Messaging® do wspierania sprzedaży partnerów do klientów końcowych
  • Komunikować wartość biznesową dostarczoną do klienta jego zarządowi
  • W jaki sposób kwalifikować sprzedaże prowadzone przez partnera
  • Jak oceniać i rozwijać partnerów
  • W jaki sposób oceniać pipeline i prognozy współpracujących partnerów
NASZE USŁUGI

Jak pomagamy rozwijać sprzedaż przez Partnerów


ChannelCentric Selling®

Wariant metodyki CustomerCentric Selling® poświęcony pozyskiwaniu partnerów biznesowych, budowania planu wspólnego sukcesu oraz wdrożeniu partnerów do współpracy.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

Zobacz więcej


Channel Inside Sales™


Sprzedaż przez sieć partnerów biznesowych prowadzona zza biurka, z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczej transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.

4 dniowe warsztaty.

Zobacz więcej


ChannelCentric®
Management™

Rozwój sprzedaży przez Partnerów. Aktywizowanie sprzedaży u obecnych Partnerów o dużym potencjale wzrostu, których sprzedaż jest płaska lub maleje i zwiększanie udziału w ich portfelu zakupowym.

2-dniowe warsztaty

Zobacz więcej

Konsulting. Wsparcie wdrożenia


Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla Channel Managerów.

OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Andreas Lasota

Opinion Strefa Druku


Chciałbym serdecznie podziękować za szkolenia CustomerCentric Selling®, które Pan przeprowadził dla firmy OPINION.W mojej, prawie 10-letniej karierze zawodowej, zawsze ściśle związanej ze sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych, nigdy nie spotkałem się z tak zaawansowanym narzędziem, które Pan zaoferował. Jestem przekonany, że metoda CustomerCentric Selling® przy całej swojej kompleksowości i tak precyzyjnym podejściu do problematyki zarządzania sprzedażą jest wyjątkowa pod każdym względem.W moim odczuciu pozwala na osiągnięcie pełnego sukcesu sprzedażowego w kontaktach z międzynarodowymi, rozbudowanymi organizacjami, które dla mnie pozostają głównym celem sprzedażowym.Jednocześnie sposób w jaki przedstawił Pan problematykę jest także niesamowita – połączenie kompetencji, doświadczenia i elastyczności. Potrafiłbym sobie Pana wyobrazić jako osobistego trenera i mentora – a takich osób poznałem w życiu niewiele.Dziękuję raz jeszcze i życzę sukcesów oraz wielu tak zadowolonych jak ja klientów!

Robert Beksiński

Senior Key Account Manager, Ericson Polska


Z firmą CustomerCentricSellingPoland współpracujemy już od kilku lat w ramach działań doskonalących sprzedaż, zarówno w kanale partnerskim, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Za szczególnie cenne w naszej współpracy uznajemy szczegółowe dopasowanie usług do rezultatów biznesowych, jakie chcemy osiągnąć.Z przyjemnością rekomendujemy firmę Customer Centric Selling Poland wszystkim firmom poszukującym kompleksowych, bardzo zindywidualizowanych usług rozwojowych, nastawionych na realizację konkretnych rezultatów biznesowych

Jarosław Kierczuk

Country Channel Manger, Autodesk Polska


W imieniu Autodesk i naszych Partnerów Handlowych serdecznie dziękuję firmie Customer Centric Selling za rewelacyjnie przygotowany i przeprowadzony proces rozwoju kompetencji sprzedażowych Partnerów Autodesk w Polsce.Na szczególne uznanie zasługuje dbałość o realia naszego biznesu oraz niesamowite zaangażowanie wszystkich trenerów biorących udział w programie. Wszyscy zainteresowani, tak Autodesk, jak i uczestnicy z firm partnerskich (a także ich szefowie) odczuliśmy realną, pozytywną zmianę kompetencji handlowych po zakończeniu programu.
CZYTELNIA

Artykuły na naszym blogu na temat sprzedaży przez Partnerów

Porozmawiajmy o tym, jak rozwijać sprzedaż przez Partnerów w Twojej firmie.

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.