#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Sprzedaż przez Partnerów

Metodyka ChannelCentric Selling® obejmuje proces rekrutacji, wdrożenia i utrzymania zyskownych relacji w sprzedaży przez partnerów.

Proces obejmuje wszystkie kluczowe etapy od wstępnej oceny, rekrutacji nowego partnera, przez jego wdrożenie, aż po ocenę uzyskiwanych wyników w taki sposób, by partner realizował ambitne cele handlowe.


Jak zbudować skuteczny kanał sprzedaży przez partnerów?


Jak pozyskać do współpracy odpowiednie firmy? Jak wspierać partnerów i zwiększać udział w ich portfelu zakupowym?

DLACZEGO WARTO

Co zyskasz stosując metodykę ChannelCentric Selling®

  • W jaki sposób poszukiwać nowych partnerów na poziomie zarządu
  • Jak budować wizję i potencjalną wartość ze współpracy
  • Jak kreować spójną wizję w obszarach marketingu, sprzedaży i konsultingu partnera
  • Jak kwalifikować partnera i na tej podstawie budować plany rozwoju partnera
  • Jak wykorzystać narzędzia Sales Ready Messaging® do wspierania sprzedaży partnerów do klientów końcowych
  • Komunikować wartość biznesową dostarczoną do klienta jego zarządowi
  • W jaki sposób kwalifikować sprzedaże prowadzone przez partnera
  • Jak oceniać i rozwijać partnerów
  • W jaki sposób oceniać pipeline i prognozy współpracujących partnerów
NASZE USŁUGI

Jak pomagamy rozwijać sprzedaż przez Partnerów


ChannelCentric Selling®

Wariant metodyki CustomerCentric Selling® poświęcony pozyskiwaniu partnerów biznesowych, budowania planu wspólnego sukcesu oraz wdrożeniu partnerów do współpracy.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

Zobacz więcej


Channel Inside Sales™


Sprzedaż przez sieć partnerów biznesowych prowadzona zza biurka, z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczej transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.

4 dniowe warsztaty.

Zobacz więcej


ChannelCentric®
Management™

Rozwój sprzedaży przez Partnerów. Aktywizowanie sprzedaży u obecnych Partnerów o dużym potencjale wzrostu, których sprzedaż jest płaska lub maleje i zwiększanie udziału w ich portfelu zakupowym.

2-dniowe warsztaty

Zobacz więcej

Konsulting. Wsparcie wdrożenia


Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla Channel Managerów.

OPINIE KLIENTÓW

Jak się z nami pracuje

Andreas Lasota

Opinion Strefa Druku


Chciałbym serdecznie podziękować za szkolenia CustomerCentric Selling®, które Pan przeprowadził dla firmy OPINION. W mojej, prawie 10-letniej karierze zawodowej, zawsze ściśle związanej ze sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych, nigdy nie spotkałem się z tak zaawansowanym narzędziem, które Pan zaoferował. Jestem przekonany, że metoda CustomerCentric Selling® przy całej swojej kompleksowości i tak precyzyjnym podejściu do problematyki zarządzania sprzedażą jest wyjątkowa pod każdym względem. W moim odczuciu pozwala na osiągnięcie pełnego sukcesu sprzedażowego w kontaktach z międzynarodowymi, rozbudowanymi organizacjami, które dla mnie pozostają głównym celem sprzedażowym. Jednocześnie sposób w jaki przedstawił Pan problematykę jest także niesamowita – połączenie kompetencji, doświadczenia i elastyczności. Potrafiłbym sobie Pana wyobrazić jako osobistego trenera i mentora – a takich osób poznałem w życiu niewiele. Dziękuję raz jeszcze i życzę sukcesów oraz wielu tak zadowolonych jak ja klientów!

Robert Beksiński

Senior Key Account Manager, Ericsson Polska


Z firmą CustomerCentricSellingPoland współpracujemy już od kilku lat w ramach działań doskonalących sprzedaż, zarówno w kanale partnerskim, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Za szczególnie cenne w naszej współpracy uznajemy szczegółowe dopasowanie usług do rezultatów biznesowych, jakie chcemy osiągnąć. Z przyjemnością rekomendujemy firmę Customer Centric Selling Poland wszystkim firmom poszukującym kompleksowych, bardzo zindywidualizowanych usług rozwojowych, nastawionych na realizację konkretnych rezultatów biznesowych

Jarosław Kierczuk

Country Channel Manger, Autodesk Polska


W imieniu Autodesk i naszych Partnerów Handlowych serdecznie dziękuję firmie Customer Centric Selling za rewelacyjnie przygotowany i przeprowadzony proces rozwoju kompetencji sprzedażowych Partnerów Autodesk w Polsce. Na szczególne uznanie zasługuje dbałość o realia naszego biznesu oraz niesamowite zaangażowanie wszystkich trenerów biorących udział w programie. Wszyscy zainteresowani, tak Autodesk, jak i uczestnicy z firm partnerskich (a także ich szefowie) odczuliśmy realną, pozytywną zmianę kompetencji handlowych po zakończeniu programu.
CZYTELNIA

Artykuły na naszym blogu na temat sprzedaży przez Partnerów

Porozmawiajmy o tym, jak rozwijać sprzedaż przez Partnerów w Twojej firmie.

UWAGA! Prosimy, podaj swój adres służbowy

Wypełniając ten formularz, przekazujesz nam swoje dane osobowe i udzielasz firmie Customer Centric Selling Poland, 40-842 Katowice, ul. Pietrusińskiego 7c (administrator danych) zgody na ich przetwarzanie. Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać wyłacznie w celu marketingu naszych produktów i usług. Oświadczasz także, że akceptujesz naszą politykę prywatności i plików cookies.