Rynek usług IT bardzo dynamicznie się rozwija, więc naszym powodem do wdrożenia metodyki sprzedaży nie była ani stagnacja, ani spadek przychodów, wręcz przeciwnie. Naszym głównym celem było poukładanie procesu sprzedaży, wypracowanie pewnych standardów. W branży IT nikt nie ma wątpliwości, że np.. w procesie wytwarzania oprogramowania niezbędna jest sprawdzona metodyka. Uważam, że tak samo powinno być ze sprzedażą. Każda organizacja. która chce stale, systematycznie zwiększać swój udział w rynku, powinna oprzeć swoją sprzedaż o jakąś profesjonalną metodykę. I CCS jest tutaj bardzo interesującym rozwiązaniem. Dobrze pasuje do branży IT, to znaczy w ogóle pasuje do wielu branż, ale do IT szczególnie. Zanim wybraliśmy to rozwiązanie dla nas, słyszałem od innych organizacji w naszej branży, że u nich CCS się sprawdził i przyniósł dobre rezultaty. Również z mojego doświadczenia - zdecydowanie polecam.