#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie sprzedażą z metodyką CustomerCentric Selling® staje się uporządkowane i prowadzi do przewidywalnych, powtarzalnych wyników.
Proces zarządzania CustomerCentric Selling®, z dobrze zdefiniowanymi celami i miarami, daje menedżerom sprzedaży narzędzia "wczesnego ostrzegania", które pozwalają wcześnie wykrywać problemy w sprzedaży, szybko reagować, obiektywnie oceniać szanse i postępy w sprzedaży oraz wspierać rozwój handlowców.
Jak zbudować spójny i przejrzysty system zarządzania sprzedażą?
Jak przełożyć cele sprzedażowe na działania? Jak obiektywnie oceniać postępy w sprzedaży i wspierać handlowców w osiąganiu coraz lepszych wyników?
DLACZEGO WARTO
Co zyskasz stosując model Zarządzania Sprzedażą CustomerCentric Selling®
- Obiektywne podstawy (dane i wskaźniki) do wyznaczania celów i zadań dla zespołu
- Miary i standardy niezbędne do pracy nad efektywnością zespołu
- Model kompetencji, który w połączeniu z miarami efektywności, pomaga trafnie zdiagnozować luki w kompetencjach handlowców i odpowiednio pokierować ich rozwojem
- Jasne i przejrzyste kryteria oceny postępów sprzedawców i diagnozy źródła ewentualnych problemów
- Oparty na miarach lejka "system wczesnego ostrzegania", który pomaga odpowiednio wcześnie wykrywać problemy zarówno w pojedynczych szansach sprzedaży, jak i w całym lejku
NASZE USŁUGI
Jak pomagamy usprawnić zarządzanie sprzedażą
Proaktywne Zarządzanie Sprzedażą
Poznaj możliwości jakie daje w zarządzaniu sprzedażą spójna metodyka i dobrze zdefiniowany, elastyczny proces. Metody, narzędzia, miary, które pomagają sprawnie zarządzać pracą handlowców, rozwijać ich kompetencje, oraz proaktywnie wpływać na osiągane przez zespół wyniki sprzedaży.
2-dniowe warsztaty.
Pipeline management™
Kompas szefa sprzedaży. Warsztaty definiowania kamieni milowych, parametrów idealnego lejka sprzedaży oraz miar i wskaźników efektywności dla zespołu sprzedaży. Interpretacja wskaźników i układanie strategii poprawy parametrów lejka.
1-dniowe warsztaty. Tylko w wersji dedykowanej.
Konsulting. Wsparcie dla szefa sprzedaży we wdrożeniu.
Praca 1:1 z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowanie dedykowanych narzędzi dla Szefa Sprzedaży.
OPINIE KLIENTÓW
Jak się z nami pracuje
Sebastian Łękawa
Co-Founder and VP (at intive), Entrepreneur and Angel investor
"Rynek usług IT bardzo dynamicznie się rozwija, więc naszym powodem do wdrożenia metodyki sprzedaży nie była ani stagnacja, ani spadek przychodów, wręcz przeciwnie. Naszym głównym celem było poukładanie procesu sprzedaży, wypracowanie pewnych standardów. W branży IT nikt nie ma wątpliwości, że np.. w procesie wytwarzania oprogramowania niezbędna jest sprawdzona metodyka. Uważam, że tak samo powinno być ze sprzedażą. Każda organizacja. która chce stale, systematycznie zwiększać swój udział w rynku, powinna oprzeć swoją sprzedaż o jakąś profesjonalną metodykę. I CCS jest tutaj bardzo interesującym rozwiązaniem. Dobrze pasuje do branży IT, to znaczy w ogóle pasuje do wielu branż, ale do IT szczególnie. Zanim wybraliśmy to rozwiązanie dla nas, słyszałem od innych organizacji w naszej branży, że u nich CCS się sprawdził i przyniósł dobre rezultaty. Również z mojego doświadczenia - zdecydowanie polecam."