Otwieranie sprzedaży

CustomerCentric® Prospecting & New Business Development to nowoczesna, kompletna metodyka pozyskiwania potencjalnych klientów biznesowych i aktywnego otwierania cyklu zakupowego klienta
Zawiera mnóstwo pomocnych taktyk, narzędzi, sprawdzonych szablonów i treści oraz scenariuszy biznesowych, które pomogą Ci systematycznie budować silny lejek sprzedaży.

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Prospecting & New Business Development

  • Zbudujesz silny lejek sprzedaży i zapewnisz swojej firmie systematyczny wzrost przychodów.
  • Szybko i skutecznie dotrzesz do nowych klientów, bez kosztownych inwestycji w reklamę i marketing.
  • Dotrzesz do tych klientów których chcesz pozyskać, a którzy nie rozważają współpracy z Tobą i być może sami nigdy do Ciebie nie przyjdą.
  • Trafisz bezpośrednio do decydentów biznesowych, zaangażujesz ich i skrócisz cykl sprzedaży. Po co tracić czas na przebijanie się do decydentów od dołu organizacji?
  • Obalisz popularne mity na temat prospectingu – że jest trudny, czasochłonny i nieskuteczny. Przekonasz się, że dobre przygotowanie do prospectingu zupełnie zmienia reguły gry.
  • Zaoszczędzisz mnóstwo cennego czasu i niepotrzebnego stresu – poznasz narzędzia, które poukładają i przyspieszą Twoją pracę.
Nasze usługi

Jak wspieramy poszukiwanie nowych klientów

CustomerCentric®
Prospecting & New Business Development™

Wszystko, co jest potrzebne, żeby samodzielnie prowadzić profesjonalny, skuteczny prospecting B2B, skierowany do decydentów biznesowych.

2-dniowe, warsztaty. 80% zajęć praktycznych.

Inicjowanie Sprzedaży przez Telefon

Intensywny trening prowadzenia przez telefon pierwszych rozmów z potencjalnym klientem. Inicjowanie cyklu zakupowego z decydentami biznesowymi C-level.


2-dniowe warsztaty.
Praktyczny trening umiejętności.

CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™

Kompleksowe wdrożenie procesu prospectingu w Twojej organizacji. Rezultaty w postaci dedykowanych treści, scenariuszy, metod i narzędzi dopasowanych indywidualnie do Twojego rynku i oferty.

9-tygodniowy projekt wdrożeniowy w organizacji.

CustomerCentric® Prospecting All-in-One™

Skuteczny prospecting B2B w małych dawkach. 10 kluczowych elementów prospectingu, podane w formie krótkich filmów, narzędzi, przykładów i zadań wdrożeniowych.

Nauka online, we własnym tempie.

CustomerCentric® BlitzDay™

Bardzo intensywna kampania napełniania lejków sprzedaży, przygotowana i zrealizowana pod nadzorem konsultantów CustomerCentric®. Przełamanie oporu handlowców przed prospectingiem.

Kampania 1 dzień + przygotowanie.

Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, pomoc w rozwiązaniu konkretnych problemów, przygotowaniu treści, scenariuszy i narzędzi.

Wsparcie dla szefa sprzedaży na etapie wdrożenia.

Opinie klientów

Jak się z nami pracuje

Największym wyzwaniem w sprzedaży było dla nas pozyskiwanie nowych klientów. Zanim trafiliśmy do Customer Centric Selling, mieliśmy inne szkolenie z prospectingu, niestety za chwytliwym tytułem szkolenia kryło się teoretyzowanie i wyjaśnianie zasad rynkowych - niewiele było konkretów i praktyki.

Po warsztatach z CustomerCentric Selling nasi handlowcy byli dobrze przygotowani do pracy - mieli narzędzia i mogli od razu zacząć działać, wiedzieliśmy dokładnie co i jak należy robić, krok po kroku. Gdybym jeszcze raz miał podjąć tę decyzję, to na pewno zdecydowałbym się na współpracę z Customer Centric Selling.
Opinia Wiesław Chodakowski Prezes Zarządu, HELIKON
Wiesław Chodkowski
Prezes Zarządu, HELIKON
Przyznam, że przed rozpoczęciem współpracy z CustomerCentric Selling® nie zdawałem sobie sprawy jak szeroki zakres wiedzy i zadań obejmuje prospecting. I jaką ogromną rolę w prospectingu odgrywa dobre przygotowanie – narzędzi, treści, historii sukcesu, rytmu pracy. Wiedzy na temat prospectingu jest na rynku naprawdę dużo, ale trudno jest przełożyć ją samodzielnie na konkrety. W CCS dostałem pełne wsparcie w przygotowaniu wszystkiego, co jest niezbędne do skutecznego prospectingu.
Robert Jastrzębski Dyrektor Sprzedaży, Europa Systems
Robert Jastrzębski
Dyrektor Sprzedaży, Europa Systems
Dzięki CustomerCentric Selling® szybko nauczyliśmy się jak robić prospecting wydajnie i skutecznie. Zobaczyliśmy ile błędów popełnialiśmy wcześniej i ile czasu marnowaliśmy na nieefektywne działania. Prospecting w wydaniu CCS® to bardzo praktyczne i poukładane podejście.

Mamy dobrze zaplanowane rozmowy z klientami, mamy rozpisane schematy maili, przygotowane treści, komunikaty, scenariusze, handlowcy mają poukładany kalendarz działań prospectingowych. I co zadziwiające, nie trzeba ich do prospectingu specjalnie motywować!
Natalia Kowalik Dyrektor Sprzedaży, BMM
Natalia Kowalik-Wikiera
Dyrektor Sprzedaży, BMM
Scroll to Top

Trzymaj rękę na pulsie

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail: 
  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.
Zgoda 1
Zgoda 2