Otwieranie sprzedaży
Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Prospecting & New Business Development
- Zbudujesz silny lejek sprzedaży i zapewnisz swojej firmie systematyczny wzrost przychodów.
- Szybko i skutecznie dotrzesz do nowych klientów, bez kosztownych inwestycji w reklamę i marketing.
- Dotrzesz do tych klientów których chcesz pozyskać, a którzy nie rozważają współpracy z Tobą i być może sami nigdy do Ciebie nie przyjdą.
- Trafisz bezpośrednio do decydentów biznesowych, zaangażujesz ich i skrócisz cykl sprzedaży. Po co tracić czas na przebijanie się do decydentów od dołu organizacji?
- Obalisz popularne mity na temat prospectingu – że jest trudny, czasochłonny i nieskuteczny. Przekonasz się, że dobre przygotowanie do prospectingu zupełnie zmienia reguły gry.
- Zaoszczędzisz mnóstwo cennego czasu i niepotrzebnego stresu – poznasz narzędzia, które poukładają i przyspieszą Twoją pracę.
Jak wspieramy poszukiwanie nowych klientów
CustomerCentric®
Prospecting & New Business Development™
Wszystko, co jest potrzebne, żeby samodzielnie prowadzić profesjonalny, skuteczny prospecting B2B, skierowany do decydentów biznesowych.
2-dniowe, warsztaty. 80% zajęć praktycznych.
Inicjowanie Sprzedaży przez Telefon
Intensywny trening prowadzenia przez telefon pierwszych rozmów z potencjalnym klientem. Inicjowanie cyklu zakupowego z decydentami biznesowymi C-level.
2-dniowe warsztaty.
Praktyczny trening umiejętności.
CustomerCentric® Prospecting Impact Labs™
Kompleksowe wdrożenie procesu prospectingu w Twojej organizacji. Rezultaty w postaci dedykowanych treści, scenariuszy, metod i narzędzi dopasowanych indywidualnie do Twojego rynku i oferty.
9-tygodniowy projekt wdrożeniowy w organizacji.
CustomerCentric® Prospecting All-in-One™
Skuteczny prospecting B2B w małych dawkach. 10 kluczowych elementów prospectingu, podane w formie krótkich filmów, narzędzi, przykładów i zadań wdrożeniowych.
Nauka online, we własnym tempie.
CustomerCentric® BlitzDay™
Bardzo intensywna kampania napełniania lejków sprzedaży, przygotowana i zrealizowana pod nadzorem konsultantów CustomerCentric®. Przełamanie oporu handlowców przed prospectingiem.
Kampania 1 dzień + przygotowanie.Konsulting. Wsparcie wdrożenia
Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, pomoc w rozwiązaniu konkretnych problemów, przygotowaniu treści, scenariuszy i narzędzi.
Wsparcie dla szefa sprzedaży na etapie wdrożenia.