Rozwój współpracy z klientem
Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Account Management
- Wartość dla klienta (Co-created value)
- Relacja biznesowa /osobista na poziomie zarządu
- Aktywne szukanie nowych szans sprzedaży
- Ułatwianie kupowania
- Prognozowanie trendów – wyprzedzanie klienta
- Docieranie do wielu osób w organizacji
- Budowanie swojej pozycji – strategiczny dostawca
- Dojrzały proces zarządzania relacji z klientami (który generuje sprzedaż)
- Narzędzia i rutyny budowania skutecznego Planu Współpracy (Account Plan)
Jak pomagamy rozwijać sprzedaż do stałych klientów
CustomerCentric Selling® Dla Account Managerów™
Metodyka sprzedaży CustomerCentric Selling® wzbogacona o taktyki „complex sale”, przydatne w procesie pozyskiwania dużych, kluczowych klientów. Umiejętności i narzędzia niezbędne, by pozyskać nowego klienta do długofalowej współpracy.
Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.
Key Account Management™
Budowanie strategii współpracy i account planu dla kluczowych klientów. Zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami i wzmacnianie postrzegania przez klienta dostarczanej wartości biznesowej.
2-dniowe warsztaty.
Inside Sales™
Sprzedaż zza biurka z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczych transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.
3-dniowe warsztaty.
Konsulting. Wsparcie wdrożenia
Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla KAM-ów.