#1 STRATEGIA WZROSTU SPRZEDAŻY

Rozwój współpracy z klientem

CustomerCentric® Account Management to nowoczesna metodyka budowania wartości z wzajemnej współpracy, tworzenia relacji na różnych szczeblach organizacji oraz aktywnego poszukiwania nowych szans sprzedaży u stałych klientów.
Taktyki, umiejętności i narzędzia, które pomogą Ci zbudować długofalową silną relację biznesową z Twoimi stałymi klientami, która zapewni Ci rosnący, przewidywalny strumień przychodów.

Co zyskasz stosując metodykę CustomerCentric® Account Management

  • Wartość dla klienta (Co-created value)
  • Relacja biznesowa /osobista na poziomie zarządu
  • Aktywne szukanie nowych szans sprzedaży
  • Ułatwianie kupowania
  • Prognozowanie trendów – wyprzedzanie klienta
  • Docieranie do wielu osób w organizacji
  • Budowanie swojej pozycji – strategiczny dostawca
  • Dojrzały proces zarządzania relacji z klientami (który generuje sprzedaż)
  • Narzędzia i rutyny budowania skutecznego Planu Współpracy (Account Plan)
Nasze usługi

Jak pomagamy rozwijać sprzedaż do stałych klientów

CustomerCentric Selling® Dla Account Managerów™

Metodyka sprzedaży CustomerCentric Selling® wzbogacona o taktyki „complex sale”, przydatne w procesie pozyskiwania dużych, kluczowych klientów. Umiejętności i narzędzia niezbędne, by pozyskać nowego klienta do długofalowej współpracy.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

Key Account Management™

Budowanie strategii współpracy i account planu dla kluczowych klientów. Zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami i wzmacnianie postrzegania przez klienta dostarczanej wartości biznesowej.

2-dniowe warsztaty.

Inside Sales™

Sprzedaż zza biurka z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczych transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.

3-dniowe warsztaty.

Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla KAM-ów.

Opinie klientów

Jak się z nami pracuje

Na to szkolenie warto przyjść zanim zrobi to Twoja konkurencja! Pracuję w sprzedaży B2B już od 8 lat i miałam przyjemność brać udział w różnych szkoleniach sprzedażowych w Polsce i zagranicą. Zawsze myślałam, że posiadam dobry warsztat jako New Business Manager. Teraz jednak mogę powiedzieć, że metodykę CCS® powinnam była poznać 8 lat temu! Poszerza analityczne kompetencje, systematyzuje strategiczne myślenie, modyfikuje i rozwija warsztat umiejętności sprzedażowych i co więcej przynosi praktyczne rezultaty! 4-dniowe intensywne szkolenie CCS® kończy się prezentacją strategii pozyskania klienta, przygotowanej w trakcie warsztatów w zespołach. To bardzo cenna, analityczna praca, której celem jest przejście przez cały proces sprzedaży u klienta od pierwszego kontaktu do momentu podpisania umowy. Efekty tej pracy można wykorzystać zaraz po powrocie do biura, by zamknąć sprzedaże czekające na sfinalizowanie w lejku sprzedażowym. Uczestnicy otrzymują osobisty konstruktywny feedback od trenerów. Uważam, że super sprawą jest, iż wnioski trenerów oparte są nie tylko na metodyce, ale także na bazie ich wieloletniej pracy w sprzedaży B2B i sukcesów na stanowiskach managerskich.
Magdalena Gałęziok
3Soft
Scroll to Top

Trzymaj rękę na pulsie

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail: 
  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.
Zgoda 1
Zgoda 2