CustomerCentric® Account Management to nowoczesna metodyka budowania wartości z wzajemnej współpracy, tworzenia relacji na różnych szczeblach organizacji oraz aktywnego poszukiwania nowych szans sprzedaży u stałych klientów.
Metodyka sprzedaży CustomerCentric Selling® wzbogacona o taktyki „complex sale”, przydatne w procesie pozyskiwania dużych, kluczowych klientów. Umiejętności i narzędzia niezbędne, by pozyskać nowego klienta do długofalowej współpracy.
Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.
Budowanie strategii współpracy i account planu dla kluczowych klientów. Zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami i wzmacnianie postrzegania przez klienta dostarczanej wartości biznesowej.
2-dniowe warsztaty.
Sprzedaż zza biurka z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczych transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.
3-dniowe warsztaty.
Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi do codziennej praktyki zespołu sprzedaży. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla KAM-ów.
Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.
Poruszane tematy to:
Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail.