Blog

8 stycznia 2020

“Nie jestem zainteresowany”

"Co powinienem zrobić, kiedy potencjalny klient mówi "nie jestem zainteresowany"? To pytanie zadaje mi wielu handlowców, więc jeśli Ty (lub Twoi handlowcy) też często słyszysz po drugiej stronie słuchawki "nie jestem zainteresowany" lub coś podobnego, to czas zmienić to, co mówisz!
8 stycznia 2020

Jak dobrze zacząć nowy rok w sprzedaży?

Zwykle w styczniu mocno skupiamy się na układaniu strategii na nowy rok. Wyznaczamy cele, priorytety, układamy plany,  ustalamy miary itd. W natłoku naszych własnych wewnętrznych spraw często nam umyka nam pewna ważna rzecz a wraz z nią szansa… Jaka?
31 grudnia 2019

Sylwestrowe Refleksje

Koniec roku w sprzedaży to reset wyników. Niezależnie od tego czy osiągnęliśmy wielki sukces, czy walczyliśmy, ale nie doszliśmy do założonego celu, jako sprzedawcy zaczynamy nowy rok z pustym kontem.
12 grudnia 2019

Sekret skutecznego prospectingu

Na rynku są sprzedawcy słabi, średni, dobrzy i są supersprzedawcy, którzy rok do roku przekraczają zakładane plany, zdobywają nagrody, premie i prowizje.  Co różni supersprzedawców od wszystkich innych sprzedawców? Jakie są ich supermoce?
11 września 2019

Ile prospectingu potrzebujesz, żeby zrobić swój plan sprzedaży?

Czy wiesz, ile nowych szans na sprzedaż musisz każdego dnia, tygodnia, miesiąca, wrzucić do lejka sprzedaży, żeby na koniec roku, kwartału czy miesiąca dowieźć sprzedaż o określonej wartości? Kiedy możesz uznać, że lejek masz bezpiecznie pełny?
10 lipca 2019

5 zasad, które powinieneś poznać zanim napiszesz emaila do potencjalnego klienta

Prospecting jest trudny. Nie ma co ukrywać. Jeśli jesteś odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów, to wiesz na pewno, że tradycyjny Cold Call już nie działa. Próbujesz […]
16 sierpnia 2018

Upewnij się, że rozmawiasz z decydentem

szyscy sprzedawcy B2B wiedzą, że powinni rozmawiać z decydentami. Mają wdrukowane przez szefów, aby bezwzględnie szukać decydenta i skupić wszystkie wysiłki na budowaniu relacji z osobą decyzyjną. Jak więc upewnić się, że rozmawiasz z decydentem?
21 marca 2018

Piętno sprzedawcy

Nastała ostatnio taka moda, żeby nie nazywać sprzedawców sprzedawcami. Trudno jest znaleźć kogoś, kto miałby na wizytówce tytuł  "Sprzedawca". Są zaufani doradcy, partnerzy, opiekunowie klienta, menedżerowie relacji, konsultanci a nawet facylitatorzy.
26 lutego 2018

Wszyscy sprzedawcy używają skryptów

Większość handlowców twierdzi, że nie używa skryptów i nigdy, przenigdy nie będzie ich używać.
12 lutego 2018

Jak poruszyć klienta, który nie widzi potrzeby

Dzisiaj chcę podzielić się z Tobą jednym prostym pytaniem, które ja bardzo lubię, bo jest niezwykle skuteczne jeśli chcesz skłonić klienta do zmiany perspektywy i innego spojrzenia na obecne status quo.