Sprzedaż przez Partnerów

Metodyka ChannelCentric Selling® obejmuje proces rekrutacji, wdrożenia i utrzymania zyskownych relacji w sprzedaży przez partnerów.

Proces obejmuje wszystkie kluczowe etapy od wstępnej oceny, rekrutacji nowego partnera, przez jego wdrożenie, aż po ocenę uzyskiwanych wyników w taki sposób, by partner realizował ambitne cele handlowe.

Co zyskasz stosując metodykę ChannelCentric Selling®

  • W jaki sposób poszukiwać nowych partnerów na poziomie zarządu
  • Jak budować wizję i potencjalną wartość ze współpracy
  • Jak kreować spójną wizję w obszarach marketingu, sprzedaży i konsultingu partnera
  • Jak kwalifikować partnera i na tej podstawie budować plany rozwoju partnera
  • Jak wykorzystać narzędzia Sales Ready Messaging® do wspierania sprzedaży partnerów do klientów końcowych
  • Komunikować wartość biznesową dostarczoną do klienta jego zarządowi
  • W jaki sposób kwalifikować sprzedaże prowadzone przez partnera
  • Jak oceniać i rozwijać partnerów
  • W jaki sposób oceniać pipeline i prognozy współpracujących partnerów
Nasze usługi

Jak pomagamy rozwijać sprzedaż przez Partnerów

ChannelCentric Selling®

Wariant metodyki CustomerCentric Selling® poświęcony pozyskiwaniu partnerów biznesowych, budowania planu wspólnego sukcesu oraz wdrożeniu partnerów do współpracy.

Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.

ChannelCentric® Management™

Rozwój sprzedaży przez Partnerów. Aktywizowanie sprzedaży u obecnych Partnerów o dużym potencjale wzrostu, których sprzedaż jest płaska lub maleje i zwiększanie udziału w ich portfelu zakupowym.

2-dniowe warsztaty

Channel Inside Sales™

Sprzedaż przez sieć partnerów biznesowych prowadzona zza biurka, z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczej transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.

4 dniowe warsztaty.

Konsulting. Wsparcie wdrożenia

Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla Channel Managerów.

Opinie klientów

Jak się z nami pracuje

W imieniu Autodesk i naszych Partnerów Handlowych serdecznie dziękuję firmie Customer Centric Selling za rewelacyjnie przygotowany i przeprowadzony proces rozwoju kompetencji sprzedażowych Partnerów Autodesk w Polsce. Na szczególne uznanie zasługuje dbałość o realia naszego biznesu oraz niesamowite zaangażowanie wszystkich trenerów biorących udział w programie. Wszyscy zainteresowani, tak Autodesk, jak i uczestnicy z firm partnerskich (a także ich szefowie) odczuliśmy realną, pozytywną zmianę kompetencji handlowych po zakończeniu programu.
Opinia Jarosław Kierczuk Country Channel Manger, Autodesk Polska
Jarosław Kierczuk
Country Channel Manger, Autodesk Polska
Z CustomerCentric Selling Poland współpracujemy już od kilku lat w ramach różnych projektów doskonalących sprzedaż - zarówno w kanale partnerskim, jak i w sprzedaży bezpośredniej. W naszej współpracy szczególnie cenimy doskonałe dopasowanie usług do rezultatów biznesowych, jakie chcemy osiągnąć. Z przyjemnością rekomenduję Customer Centric Selling Poland wszystkim firmom, które szukają kompleksowych, bardzo zindywidualizowanych usług rozwojowych, nastawionych na osiągniecie konkretnych, mierzalnych rezultatów biznesowych.
Opinia Senior Key Account Manager, Ericsson Polska
Robert Beksiński
Senior Key Account Manager, Ericsson Polska
Scroll to Top

Trzymaj rękę na pulsie

Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail: 
  • aktualne trendy w złożonej sprzedaży B2B,
  • sprawdzone know-how
  • narzędzia dla handlowców i szefów sprzedaży.
Zgoda 1
Zgoda 2