Proces obejmuje wszystkie kluczowe etapy od wstępnej oceny, rekrutacji nowego partnera, przez jego wdrożenie, aż po ocenę uzyskiwanych wyników w taki sposób, by partner realizował ambitne cele handlowe.
Wariant metodyki CustomerCentric Selling® poświęcony pozyskiwaniu partnerów biznesowych, budowania planu wspólnego sukcesu oraz wdrożeniu partnerów do współpracy.
Intensywne 4-dniowe warsztaty. Praca w małych grupach pod opieką dedykowanego coacha.
Rozwój sprzedaży przez Partnerów. Aktywizowanie sprzedaży u obecnych Partnerów o dużym potencjale wzrostu, których sprzedaż jest płaska lub maleje i zwiększanie udziału w ich portfelu zakupowym.
2-dniowe warsztaty
Sprzedaż przez sieć partnerów biznesowych prowadzona zza biurka, z wykorzystaniem telefonu, emaila i wideokonferencji. Zarządzanie relacjami z klientami, w których jest dużo interakcji i niewielka wartość pojedynczej transakcji. Wykorzystanie najsilniejszych elementów metodyki CustomerCentric Selling® w sprzedaży na odległość.
4 dniowe warsztaty.
Praca z dedykowanym konsultantem CustomerCentric. Doradztwo, mentoring, wsparcie we wdrożeniu nowych metod, taktyk i narzędzi. Pomoc w rozwiązaniu problemów, przygotowaniu dedykowanych narzędzi dla Channel Managerów.
Seria najbardziej docenionych przez naszych Klientów wiadomości email. Najlepsze wskazówki na temat sprzedaży B2B.
Poruszane tematy to:
Raz w tygodniu prosto do Twojej skrzynki e-mail.